Heb inmiddels de offerte binnen voor de rekjes. viel me een beetje tegen, RVS is wat duurder geworden. Maar als ik de prijzen bekijk op de diverse site,s kan ik nog makkelijk concurreren. Zeker met een duurzamer product, meer materiaal en montage.

Dit rek, van verchroomd aluminium kost bij Metric Cruiser.uk 150 pond, bij Cruiser Customizing usa 180 dollar en op E-Bay 172 dollar. En dan moet het nog verstuurd worden. En de kwaliteit van chroom op een bagagerek moet wel goed zijn.
Dit rek, van 6 mm gepolijst RVS, RVS verzonken bouten en afstandbussen, komt op € 127.

Ik heb een offerte van 25 stuks, als ik 10 liefhebbers heb gaat het door. De overige raak ik dan op termijn wel kwijt, mogelijk via marktplaats of de webshop. Niet vooruit betalen, maar bij aflevering. Past dus op de Midnight, de Roadstar/Wildstar en mogelijk ook op andere modellen. Maar dan moet ik de bevestiging nog meten.
Dus bij belangstelling graag even een bericht. Ze kunnen niet onder de Kerstboom, mogelijk als tegoedbon. Worden dus in de loop van eind januari, begin februari.
Dan weet ik ook meer over de zadelrails voor de 1900.