Even voorstellen: Dennis Van Assen

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
dvanassen
Gast
Reactions:

Even voorstellen: Dennis Van Assen

Bericht door dvanassen »

Hallo allemaal. Ik wil me bij deze even voorstellen. Mijn naam is Dennis van Assen en woon in Kollum, hartje Friesland. Leeftijd 36 en gehuwd en we hebben een dochter. Ik rij sinds enkele weken een wildstar. In mijn verleden heb ik altijd Suzuki intruder gereden en mijn laatste intruder was een 1500. Hierna heb ik 10 weken een Honda pan european 1300 bereden maar had geen motor gevoelens meer en ben opzoek naar een andere motor gegaan. Een intruder zou het voor mij niet meer worden, en ben gaan rond snuffelen en ben gevallen op een wildstar uit 2002 met een kilometerstand van 36000. Een hele andere motorfiets dan een intruder. Het blok is remoerig, je hoort alles wat nog wel even wennen moet voor mij. Ik ben me aangemeld voor het forum en misschien dat ik in de toekomst mij nog aanmeld voor de club.

Zo weten jullie het een en ander van mij. Vragen ik zie het wel.

Mvg Dennis
Grote Wim
WSFH-Support
Reactions: 167
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Grote Wim »

Dennis,welkom als gast intruder heb ik ook nog gereden 2 stuks zelfs de VS750 & de VS1400 geweldige motoren.
Wildstar is zeker iets anders maar ik rij er al 9 jaar met plezier op en zo lang zit ik ook al bij de WSFH geweldige club met veel ritten en activiteiten hier zal je spijt van krijgen.
Hoop binnenkort dat jij je aanmeld als member zo kan je nog meer te weten over deze club.
Veel rijplezier toegewenst op je :star: en wie weet tot gauw.
Volgendeweek staat er nog een rit op het programma zou zeggen rij mee kan je eens kennis maken.
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Leen
Gast
Reactions:

Bericht door Leen »

Hoi Dennis,

Welkom bij deze club, de twijfel om lid te worden zou ik voor de € 30,00 per jaar laten vallen want als lid kun je op veel meer rubrieken op het forum, je kunt tevens gebruik maken van o.a. de technische kennis, ervaringen en onderdelen binnen deze vriendenclub, daarnaast kun je de ritten meerijden en de ride outs bezoeken.
Ook de vrouwen zijn ruim vertegenwoordigd en dat wil wel wat zeggen over hoe we met elkaar omgaan binnen deze club.
Velen zijn je inmiddels voorgegegaan terwijl iedereen was gewaarschuwd dat wanneer je eenmaal besmet bent met het WSFH virus je er niet meer vanaf komt en er zeker geen spijt van zal krijgen.
izirider
WSFH-Support
Reactions: 34
Contacteer:

Bericht door izirider »

Hartelijk welkom op ons forum!
Rij gewoon eens een keer vrijblijven mee zou ik zeggen!
greetz izi
0
SREU#0173

*** Life is a Party! ***
:tease: Never underestimate the power of idiots in large groups!!! :tease:

Afbeelding

izirider@hotmail.com
de Viking
Gast
Reactions:

Bericht door de Viking »

He Dennis,

Welkom bij deze club.
Ik zou zeker lid worden alhoewel Kollum natuurlijk wel erg noordelijk ligt.
Maar er zijn genoeg ride-outs in het noord/oosten en het jaarlijkse treffen is bij Balkbrug dus dan valt de afstand nog wel mee.
Ook zijn er meer Friezen en Groningers lid.
Gewoon doen en rij bv 26 augustus eens mee vanuit Ommen.

Groeten Sieds (geboren in Metslawier ;) )

verzamelen vanaf 10.00

lunch €12,50 pp

einde in Ommen bij Ekkelenkamp wat bij menig wsfh member bekend is om hun lekkere ijs
http://www.ekkelenkamp-ommen.nl/index.php/ijssalon

edit moderator
Gerrold
Member
Reactions: 152
Contacteer:

Bericht door Gerrold »

welkom bij onze mooie club

Sieds vergeet te melden dat de eerste ride out in de betuwe is, en dit is zeker voor mensen met een 1600 wildstar zeker te rijden.

wellicht komen er ook mensen met een 1100 uit enschede en met een 1300 uit Oss :24:
0
Afbeelding
SREU#0102
Afbeelding
de Viking
Gast
Reactions:

Bericht door de Viking »

Je hebt helemaal gelijk Gerrold maar omdat Dennis (nog) niet op het forum kan nog even een kopie van jouw rit:

22 juli a.s.
hallo mensen de route en start locatie is bekend.
We starten natuurlijk om 11.00 uur

Wij rijden door het mooie rivierengebied, met zijn prachtige dijken en pitoreske dorpjes.

de lunch is nog ff een verrassing, maar zoals jullie weten komt dat weer dik in orde, en wij gaan het regelen voor € 12.50 incl een drankje dat wordt weer lekker smullen.

Gerrold.

Dus Dennis, wees welkom !

edit moderator
Elfomonte
R.I.P.
Reactions: 36
Contacteer:

Bericht door Elfomonte »

hallo dennis welkom als gast op ons forum
en dezelfde boodschap als de rest lid worden krijg je geen spijt van
groet bert :star: