Nieuwkoopa stelt zich voor
- The Long Cat
- Gast
- Reactions: 2
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Alexander, Welkom bij ons geweldige cluppie.
Je zult er geen spijt van krijgen, die ervaring heb ik althans.
Tot de volgende Ride-Out...
Je zult er geen spijt van krijgen, die ervaring heb ik althans.
Tot de volgende Ride-Out...
0
The Long Cat en z'n TwentseDrenth Sylvi.
SREU#0568

SREU#0568

- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Alexander, welkom. Nog een lid in Gouda. Ennuh........zwart met chroom is altijd goed. Tot spoedig. En Ans kan straks gewoon meerijden op haar Star want we zijn een club voor alle Starmotoren
0
Alexander,
Welkom bij deze club daar zul je geen spijt van krijgen en wat betreft onderhoud aan je
er zitten genoeg techneuten in deze club die je met raad en indien nodig met daad bij kunnen staan of het nu verbouw of onderhoud betreft.
Hopelijk snel tot ziens bij een van de ride outs of treffens misschien is het wel leuk om 15 april met de 3e West Brabant ride out mee te rijden lekker in de buurt voor je en kun je gelijk wat fans leren kennen.
Moet natuurlijk even reclame maken http://wsfh.nl/phpBB2010/viewtopic.php?f=137&t=7217
Welkom bij deze club daar zul je geen spijt van krijgen en wat betreft onderhoud aan je
Hopelijk snel tot ziens bij een van de ride outs of treffens misschien is het wel leuk om 15 april met de 3e West Brabant ride out mee te rijden lekker in de buurt voor je en kun je gelijk wat fans leren kennen.
Moet natuurlijk even reclame maken http://wsfh.nl/phpBB2010/viewtopic.php?f=137&t=7217
Van harte welkom Alexander. Goede keuze om lid te worden. Ik wens je alvast veel plezier voor het komende motorseizoen.... Be well, ride on...!
Welkom, krijg je geen spijt van!, hoop dat je er
veule mooie km's mee gaat maken.
veule mooie km's mee gaat maken.
0

SREU#0150

Welkom, Alexander, als je zo ook eens door de berichten surft op dit forum weet je al wel een beetje waar je terecht gaat komen.
En geloof me, "Live" is het nog veel leuker. Volgens mij zitten er in jouw omgeving aardig wat leden. Dus "You Never Drive Allone" .
En bij deze club zijn ook de dames ruim vertegenwoordigd, als bestuurder en als bijrijder. Dus ook Ans zal zich erg snel thuis voelen.
En geloof me, "Live" is het nog veel leuker. Volgens mij zitten er in jouw omgeving aardig wat leden. Dus "You Never Drive Allone" .
En bij deze club zijn ook de dames ruim vertegenwoordigd, als bestuurder en als bijrijder. Dus ook Ans zal zich erg snel thuis voelen.