Re: Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Ik ben jan hoekman en 50 jaar oud. Ik heb een royalstar van 1999 met 17000 km op de teller.
Ik ben in december 2017 lid geworden. Na vele jaren veel en hard gewerkt te hebben vond ik het tijd voor meer plezier in mijn leven te maken. Heb daarom mijn oude hobby weer op gepakt namelijk motorrijden en het sleutelen eraan.
Ik heb een vriendin en twee dochters.
Ik ben in december 2017 lid geworden. Na vele jaren veel en hard gewerkt te hebben vond ik het tijd voor meer plezier in mijn leven te maken. Heb daarom mijn oude hobby weer op gepakt namelijk motorrijden en het sleutelen eraan.
Ik heb een vriendin en twee dochters.
JanH
Hallo, Jan, welkom bij deze club Star liefhebbers. En met de Royal Star kun je inderdaad meer plezier hebben in je leven. Een heerlijke, probleemloze motor.
Hoop je in 2018 te ontmoeten bij één van de vele Ride-Outs. Mijn seizoen 2018 begint hier in Nederland pas in augustus, dit door een wat langere vakantie vroeg in het jaar.
Edit(Rene): Done!
René, hartelijk dank!!
Hoop je in 2018 te ontmoeten bij één van de vele Ride-Outs. Mijn seizoen 2018 begint hier in Nederland pas in augustus, dit door een wat langere vakantie vroeg in het jaar.
Edit(Rene): Done!
René, hartelijk dank!!
Re: JanH
Welkom Jan bij deze mooie club mensen
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Re: Re: Even voorstellen
Welkom Jan,
mooi streven om te genieten van het leven, en dat met het motorrijden helemaal
Runner Adri
mooi streven om te genieten van het leven, en dat met het motorrijden helemaal
Runner Adri
- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
Re: Re: Even voorstellen
welkom jan veel plezier bij deze club.
mooie motor de royal star heb ik ook nog op gereden.
groet bert
mooie motor de royal star heb ik ook nog op gereden.
groet bert
0