Weer een nieuwe!

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Hert
Gast
Reactions:

Weer een nieuwe!

Bericht door Hert »

Moi wichter en kirr'ls,

http://www.nu.nl/gezondheid/4069416/dre ... oeten.html
Jawel, voordat de motor bij mij thuis staat is het eerste probleem al gesignaleerd. De teen-hak schakeling past niet. IJzerzaag?!

Maar dit bericht is om voor te stellen: man, net over de 50 en met een onwaarschijnlijk (tof) verjaardagscadeau: een Wildstar uit 2003 met nog geen 10.000km op de telller! :pompom:

Afbeelding
https://goo.gl/photos/3LBweshQRBctckvy8

Ik mag nog geen bijlagen plaatsen, daarom een linkje. Als iemand de foto voor mij alsnog wil toevoegen - graag!

Proefgereden, de reputatie van de Wildstar gecheckt via google - betrouwbaar! - een bod gedaan en de bok. De banden dateerden nog van 2002 :shock: Daarom staat-ie nog niet bij mij. Er moeten eerst nieuwe banden op. Maar hij komt :26: . Ik heb nog een KTM990, maar maak daarmee veel te weinig km's. Op dat ding ben ik altijd binnen een half uur bezig met een wedstrijd. Met wie is niet helemaal duidelijk, maar het is niet handig ivm het roze pasje. Daarom nu een motor die compleet anders is dan ik gewend ben. Ik hoop dat de Wildstar zo goed gaat bevallen dat ik veel meer km's ga maken.

Al via de achterdeur wat in dit forum rondgeneusd en na aanmelding door de ballotage gekomen. Wat me opvalt is de leuke sfeer, hulpvaardige mensen die elkaar af en toe ook nog eens lekker in de ribben porren. Leuk. Bepaalde personen krijgen via het forum een gezicht. En dan zie je dat er daarvan al een paar zijn overleden. Veel te vroeg. Dat heeft bij mij alle twijfel over de aanschaf van nog een motorfiets weggenomen: :star: .

Kalm an!

Erik
Reef
Member
Reactions: 88
Contacteer:

Re: Weer een nieuwe!

Bericht door Reef »

Kijk...weer 1 uit het noorden :top:
0
Runner adri deemter
Gast
Reactions:

Bericht door Runner adri deemter »

Welkom Erik, ga je vast snel zien. Waar woon je?

Runner Adri
Huskey
Member
Reactions: 79
Contacteer:

Bericht door Huskey »

Welkom bij de club Erik!!
0
Ben a.k.a Huskey

Afbeelding
SREU#0549
Leen
Gast
Reactions:

Bericht door Leen »

Erik welkom bij dit fantastische clubje daar zul je geen spijt van krijgen.
Stosh
WSFH-Support
Reactions: 101
Contacteer:

Bericht door Stosh »

Welkom Erik!
0
Afbeelding

SREU#0184
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Erik,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen

veel plezier bij de club,
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

Welkom, Erik, bij deze club enthousiaste motorliefhebbers. Gefeliciteerd met de aankoop van deze betrouwbare toerbuffel.
Zaag is nooit een optie, alles is passend te maken. Ik heb maat 47 en daar functioneert de hak-teen schakeling gewoon goed.De teen heb je alleen maar nodig om naar beneden te gaan. Ik kom daar ook nooit met de teen onder.
Voor de rest is het een probleemloze motor. Goed te gebruiken voor vakanties, bergpassen is geen probleem. Het voordeel is dat als je bovenkomt je de omgeving ook gezien hebt in plaats van een scherpe tijd te hebben gezet.

Maximaal genieten!!!
Stitch
Gast
Reactions: 1

Bericht door Stitch »

Welkom Erik / Hert,
Goede intro!
Veel mooie kilometers gewenst op je Wildstar en tot snel.

Groet,

Stitch
0
Old bikers never die, they only smell that way...
Michiel
Afbeelding Afbeelding
Keesie
Gast
Reactions: 3
Contacteer:

Bericht door Keesie »

Welkom enne ik heb die hakschakeling nooit begrepen,bij mij is ie er dus gewoon af
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”