De opkomst van een mooie Star.
Allereerst dank aan de fijne, meedenkende en vakbekwame opstelling van Nick en Sebastiaan, hieronder hun gegevens, mochten jullie er ook gebruik van willen maken.
. .
Na de onfortuinlijke val, door "mijn monteur", met mijn trots, ben ik nu weer langzaam bezig wat moois op te bouwen.
Heb, met hulp van eMutje, uit Duitsland een mooi jong ding gehaald.
.
Afgelopen weken bezig geweest met "strippen" van de nieuwe basis en de electra netjes voorbereid.
.
.
.Er komen nu steeds meer spulletjes binnen, en de spuiter is ook al lekker bezig.
.
.
Net bericht en een track en trace gehad van de koffers, die nu vanuit Minsk onderweg zijn, en rond 4 februari zouden moeten aankomen.

Helaas nog niks uit de VS gehoord vwb mijn uitlaat en (progressieve) achterveer.
Vandeweek de knoop doorgehakt... geen Ape.
Heeft te maken met zithouding, verlengen van kabels en hydrauliek en positie van m'n handen net boven of onder de Batwing.
Dus, 14" Ape te koop, mooi zwart gespoten
.
.
.Helaas paste de door mij bestelde handvatverwarming niet...niet goed gekeken zeg maar, dus die zijn ook over te nemen.
Zijn voor een 22 mm stuur, en de Midnight heeft een 1 inch ( 26 mm) stuur.
En vandaag de voorpoten eraf, want ook daar komt aangepaste progressieve vering in.

Al met al lekker bezig zo in de winter.
Ook komen er wat spulletjes te koop, tuurlijk voor WSFH'rs een speciaal prijsje, laat maar even weten of er iets voor je bij zit:
Ben zelf nog op zoek naar een Lindby valbeugel, spiegels, passagiers voetsteunen en zgn Bomber cover set.
Suggesties welkom
Kokkie
Te koop voor de XV1900 Midnightstar:
Voorwiel met nieuwe band en remschijven. (Verkocht)
Voorspatbord zwart, zo goed als nieuw. (Verkocht)
Originele uitlaat (verkocht).
Knipperlichten voor.
Bestuurders zadel.
Sissy bar.
En:
Dynojet Power Commander III USB.
Apehanger 14 inch, heel mooi zwart gespoten. (Past in 22 mm en 1 inch stuurbevestiging)
Luxe handvatverwarming, (verkeerd besteld), voor 22 mm stuur. (Verkocht)