Jay is de naam. Ik kom uit provincie Groningen en heb na jaren eindelijk (weer) een wildstar gekocht. De schuur stond helemáál nog niet vol, en vrije tijd heb ik ook in óvervloed.... Dus ik ik dacht, deze kan ervook nog wel bij...
In de advertentie stond schuurvondst, nou, dat klopte wel .
Echt een zielig hoopje ellende stond er. Geeft niet, ik was toch al direct om. 'Die moet gered ' dacht ik. Onvoorstelbaar, maar had ik nu eindelijk ook nog eens een keer de mazzel dat ik de eerste was die bood. Het bieden ging hard en hoog. Maar de man belde mij en zei dat ik de eerste was ongeacht de verdere biedingen.
Is dat netjes of niet ?! Ze bestaan nog, zulke mensen. Aftellen als een kleine jongen en uiteindelijk die kant op. Uiteraard weer aan de andere kant van Nederland maar dat mocht de pret niet drukken. Twee lege banden, remmen vast en een hoop troep overal konden ook al niet verhinderen dat ie zomaar op de auto stond. Mijn auto ook nog. Ik was wederom eigenaar van een wildstar ! Hij staat hier inmiddels, te wachten op een hele grote beurt. Beetje oriënteren, plannen maken, ideeën opdoen.
En waar kan dat beter als bij jullie club...