Nieuwe wildstar fan

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Leen
Gast
Reactions:

Re: Nieuwe wildstar fan

Bericht door Leen »

Welkom Mark het lid worden van dit clubje en ook de aankoop van de :star: daar zul je geen spijt van krijgen.
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Mark,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen

veel plezier bij de club,
Mark1984
Gast
Reactions:

Bericht door Mark1984 »

Thanks hert, reef, Leon en wsfhfanshop ik ga zwz met iemand uit T dorp kijken die heeft jaren een Wildstar gereden. En zal straks eens een kijkje nemen in de fanshop

Mvg mark
Huskey
Member
Reactions: 79
Contacteer:

Bericht door Huskey »

Welkom bij de club Mark!!
0
Ben a.k.a Huskey

Afbeelding
SREU#0549
Bartman
Member
Reactions: 149
Contacteer:

Bericht door Bartman »

Welkom Mark bij deze geweldige club mensen ofwel vrienden want dat worden het.
Een wildstar laat je niet in de steek.
Wat de kilometers aangaat zijn er veel mensen die een motor kopen uit emotie.
Verkopen is dan geen optie. Tot het moment dat je denkt ik gebruik hem echt niet meer.
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 55
Contacteer:

Bericht door Zwarzenekkerdt »

Welkom!
0
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Sheriff Lone Wolf
Gast
Reactions: 4
Contacteer:

Bericht door Sheriff Lone Wolf »

Welkom in ons toffe clubje.
Ikzelf heb mijn wildstar van 1999 in 2006 gekocht met 9000 km. Nu heb ik er 145000 km op zitten zonder problemen en ik heb geen modificatie laten doen aan de versnellingsbak.
Zalige motorfiets.

Greetz

Sheriff
0
Ons Pap is zo fier bij zo'n toffe club te behoren....
"No Bullshit"
Mark1984
Gast
Reactions:

Bericht door Mark1984 »

Ik heb er nog een gevonden en de motorzaak is bij mij in de buurt. http://lemarmotoren.new.inlinking.motor ... 0-wildstar
Graag jullie mening over de prijs enz aub.

Alvast bedankt iedereen
Lucske
Gast
Reactions: 0
Contacteer:

Bericht door Lucske »

Mark1984 schreef:Ik heb er nog een gevonden en de motorzaak is bij mij in de buurt. http://lemarmotoren.new.inlinking.motor ... 0-wildstar

Alvast bedankt iedereen
Hoi,
Die van mij is hetzelfde bouwjaar als deze.
Is niet de goedkoopste, maar gezien het aantal accessoires en de "blingbling" staat van het chroomwerk is hij het zeker waard.
+ of - kan het vertrouwen in de motorzaak zijn.

PS: mijn Wild * heeft ondertussen 125000 km, geen modificaties gehad, koppeling vervangen op 85000 en belt preventief vervangen op 105000 km.
0
Afbeelding

Afbeelding

SREU nr.: #0107
Reef
Member
Reactions: 88
Contacteer:

Bericht door Reef »

Mark1984 schreef:Ik heb er nog een gevonden en de motorzaak is bij mij in de buurt. http://lemarmotoren.new.inlinking.motor ... 0-wildstar

Alvast bedankt iedereen
Ik heb (moet eerder zeggen...had) dezelfde kleurstelling. De motor ziet er mooi uit en km stand lijkt me ook ok. Ik vind de prijs aan de hoge kant, zeker gezien het feit wat je particulier kunt kopen op marktplaats. Tevens vraag ik me af of er nog afleveringskosten bijkomen...dat is vaak wat mensen er dan nog bij moeten rekenen....kom je al snel aan 6999 euro en dat is echt te duur voor deze fiets is mijn mening!

Besef je ook dat als het virus je gaat pakken je wellicht veel ditjes en datjes bij de motor zelf wil gaan kopen omdat je de motor naar eigen smaak wil gaan maken, althans...ik ben besmet geraakt, al ben ik wel heel erg 'ziek' geworden ;) Daar hoef jij natuurlijk niet hetzelfde in te worden.

Al gedacht aan inruil van je eigen motor? Dan krijg je vaak iets minder, maar is wel wat makkelijker misschien.

Succes ermee :top:
0
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”