Nieuwe wildstar rijder

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Iwein
Gast
Reactions:

Nieuwe wildstar rijder

Bericht door Iwein »

Van jongs af, nu 49 jaar jong, regelmatig motor gereden maar de laatste 8 jaar zo goed als niet wegens een medische ingreep. De kriebels waren er wel maar helaas kwam ik na 10 minuten rijden al bijna niet meer van een motor af. Het maakte ook niet veel uit wat voor motor het was de fun was er zo wel van af :-(

Om toch weer min of meer het gevoel van motorrijden te krijgen heb ik een paar jaar geleden een chopper trike gekocht hier had ik geen problemen mee maar een trike is geen gewone motor. De trike en het zitcomfort hiervan hebben me wel aan het denken gezet. De trike is nu een langlopend project geworden, de 1600cc kever motor is nu volledig gereviseerd maar aangezien ik ook met het frame en de opbouw op een rustig tempo aan de slag wil duurt het nog wel even voor deze echt klaar is.

Het zitcomfort wat bij de trike voor mij de doorslag gaf ben ik dus gaan zoeken in een klassieke motor. Ik ben dus gaan kijken naar motoren met een breed en comfortabel zadel waar ik een voor mij goede houding op heb. Aangezien ik vroeger altijd zelf sleutelde ben ik na de zithouding ook nog naar de techniek van de motor gaan kijken. Luchtgekoeld en niet te veel poespas heeft dan natuurlijk mijn voorkeur.

De proefrit die ik maakte met een wildstar gaf voor mij de doorslag. Aangezien het ook bij een tweedehandsje toch om een aanzienlijk bedrag gaat en de prijzen tussen particulier en motorzaak geen gigantisch verschil geven heb ik motorzaken in de regio gezocht die een wildstar hadden en ben ik ze gaan bezoeken, kijken, praten en googlen. Er bleven maar twee zaken over die goed aangeschreven stonden en in de buurt kwamen van het budget dat ik maximaal wou besteden. Ik heb het aanvankelijke budget nog wel wat moeten oprekken maar de kogel is door de kerk. Het is een zwarte wildstar geworden uit 2001 met 49000km maar km's zeggen niet alles. Motor was echt nog maar een paar weken binnen en nog niet gepoetst voor verkoop. Vuil steekt sommige dingen als krasjes en oxidatie wel wat weg maar lekkages, deuken e.d. niet. Motorzaak was heel soepel met garantietermijn en aangezien de winter voor de deur staat is deze zonder problemen opgetrokken naar 8 maanden.

Vanaf aanstaande dinsdag ga ik dus wildstar rijden ;-)

Groeten uit Geldrop,
Iwein
Leen
Gast
Reactions:

Re: Nieuwe wildstar rijder

Bericht door Leen »

Welkom bij deze club Iwein weer een Brabander erbij er zitten bij jou in de buurt nogal wat fans dus dat is altijd gezellig rijden richting een ride out of treffen.
Tot ziens op een van de activiteiten.
Op dit moment staat er een Fan met zijn motor op de beurs in Rosmalen mocht je daar naartoe gaan zal je ook wel wat fans zien rondlopen.
Knaks
Gast
Reactions:

Bericht door Knaks »

Welkom Iwein ....
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Iwein,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen
http://wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=98&t=3506

veel plezier bij de club,
Elfomonte
R.I.P.
Reactions: 36
Contacteer:

Bericht door Elfomonte »

welkom iwein goede keuze gedaan
groet bert :star:
0
Broezer
Gast
Reactions:

Bericht door Broezer »

Welkom Iwein
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

Welkom, Iwein, wederom twee goede keuze,s gemaakt. De Wildstar is de eerste en een lidmaatschap van deze club zou een goede tweede zijn.
En inderdaad, wat Leen al zei, ik sta met een soort van Wildstar op de beurs. Daar zullen morgen ook de nodige leden aanwezig zijn. En Geldrop is niet zo heel ver weg.
Iwein
Gast
Reactions:

Bericht door Iwein »

Ik zal niet op de beurs komen ben te druk met het opruimen van de garage ;-)

Groetjes,
Iwein
Stosh
WSFH-Support
Reactions: 100
Contacteer:

Bericht door Stosh »

Welkom bij de club Iwein.
0
Afbeelding

SREU#0184