Lid worden
Lid worden
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Ronald en ik kom uit Neede in de mooie Achterhoek.
Graag zou ik lid worden van de WSFH.
Ik ben 70 jaar jong en rijd op een Yamaha Warrior.
mvg Ronald
Mijn naam is Ronald en ik kom uit Neede in de mooie Achterhoek.
Graag zou ik lid worden van de WSFH.
Ik ben 70 jaar jong en rijd op een Yamaha Warrior.
mvg Ronald
Re: Lid worden
welkom hier. 26 juli is er dus een rit in Veenendaal. Als je zin hebt kun je daar kennis maken met een aantal leden.
0
SREU#1391
- Knutselsmurf
- Member
- Reactions: 175
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 05 feb 2022, 22:30
- Contacteer:
Re: Lid worden
Hallo, Ronald, leuk om je hier te begroeten. Naar aanleiding van ons digitale gesprek toch hier geland. En daar krijg je zeker geen spijt van.
Hoop je Warrior snel te kunnen bewonderen.

Hoop je Warrior snel te kunnen bewonderen.
0
Re: Lid worden
Ronald welkom en ja, gauw lid worden is het beste
Ik kom uut Enschede
Ik kom uut Enschede
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Re: Lid worden
Welkom Ronald!
Super!! Een tweede warrior binnen ons kluppie!

Super!! Een tweede warrior binnen ons kluppie!
0
Ben a.k.a Huskey

SREU#0549

SREU#0549
Re: Lid worden
Dat kan ik goed begrijpen Ronald....
Is ook een fantastisch cluppie....
In ieder geval alvast welkom hier op het forum, en wellicht binnenkort ook als lid van ons cluppie.
Kokkie
Is ook een fantastisch cluppie....
In ieder geval alvast welkom hier op het forum, en wellicht binnenkort ook als lid van ons cluppie.
Kokkie
0
