Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo fans,
Ik ben Marcel, 45 jaar en woonachtig in Oldenzaal.
Afgelopen week heb ik mijn GL 1500 ingeruild, ondanks alle luxe is het een verschrikkelijke saaie fiets.
Na even te hebben rondgesnuffeld is mijn oog gevallen op een xv1700 raod warrior uit 2004. Proefritje gemaakt en meteen verliefd. De motor is voorzien van een apehanger, een hypercharger en voor de mooie sound een speciale uitlaat.
In de toekomst ben ik van plan om nog wel het een en ander te veranderen, maar zolang zoonlief nog mee wil, wachten we daar nog even mee. Van hoe en wat heb ik nog geen idee, maar dat zal vast wel goedkomen.
(foto volgt; even uitviegelieren hoe dat moet)
Ik ben Marcel, 45 jaar en woonachtig in Oldenzaal.
Afgelopen week heb ik mijn GL 1500 ingeruild, ondanks alle luxe is het een verschrikkelijke saaie fiets.
Na even te hebben rondgesnuffeld is mijn oog gevallen op een xv1700 raod warrior uit 2004. Proefritje gemaakt en meteen verliefd. De motor is voorzien van een apehanger, een hypercharger en voor de mooie sound een speciale uitlaat.
In de toekomst ben ik van plan om nog wel het een en ander te veranderen, maar zolang zoonlief nog mee wil, wachten we daar nog even mee. Van hoe en wat heb ik nog geen idee, maar dat zal vast wel goedkomen.
(foto volgt; even uitviegelieren hoe dat moet)
Re: Even voorstellen
Word je ook lid van onze club dan kunnen we gezellig onder het genot van een drankje eens over je aanstaande nieuwe motorfiets kletsen 

0
Altijd een goede keuze, Marcel. Star motoren hebben de naam van weinig problemen en betrouwbaarheid. En hier op het forum en zeker binnen de club is er veel kennis in huis en een verzameling van enthousiaste rijders. Veel samen rijden en met regelmaat een leuk feestje.
Dus daar ligt het zeker niet aan. Ook ideeën en eventuele ondersteuning met onderdelen en verbouwen is binnen deze club aanwezig.
Hoop je zeker een keer te ontmoeten.
Dus daar ligt het zeker niet aan. Ook ideeën en eventuele ondersteuning met onderdelen en verbouwen is binnen deze club aanwezig.
Hoop je zeker een keer te ontmoeten.
Welkom Bokito!
al lid geworden???
dan is er eindelijk een mede warriorrijder!! 
al lid geworden???
0
Ben a.k.a Huskey

SREU#0549

SREU#0549
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Welkom Marcel, zeker even aanmelden, maar pas op eenmaal besmet met het
WSFH virus kom je er niet meer vanaf 
Welkom Marcel,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen
veel plezier bij de club,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen
veel plezier bij de club,