Nieuwe Gast - Wimg

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
wimg
Gast
Reactions:

Nieuwe Gast - Wimg

Bericht door wimg »

Hallo mede-motorfans,

Ik ben nieuw hier, vond dit forum na wat zoeken op het 'net. Ik heb een paar maanden geleden na 30 jaar, bijna tot op de dag, eindelijk weer eens een motor aangeschaft, een Yamaha XVS1300A Midnight Star in Yamaha grijs :).

Was ooit van plan een Harley aan te schaffen, maar ik heb gewoon geen tijd om uitgebreid te sleutelen, wilde ook niet teveel trillingen, en had goede ervaringen met een XS650 30 jaar terug (40000 km gedaan in de laatste twee jaar dat ik die had, met 0 problemen :)). FI, geen ketting, niet te zwaar, comfortable, goed sturend, voeten goed aan de grond kunnen zetten waren de criteria die mij naar de Midnight Star geleid hebben :). Het was echt verbazingwekkend hoe goed deze motor stuurt, heb heel wat choppers uitgeprobeerd....

Heerlijk om na zoveel tijd weer eindelijk eens op een motor te stappen, en er dan ook nog zonder problemen mee te kunen wegrijden, dat was een heerlijk gevoel.

Ondertussen het beestje voorzien van heel wat accessoires, windscherm, sissybar, ander stuur en handvaten, toerenteller, versnellingsindicator, treeplankjes voor de passagier, een tanktas voor de iets langere ritten, en een tasje voor het slot, oh, en natuurlijk andere pijpen. En een Zumo.

Volgend jaar nog grote tassen of zoiets, en misschien een ander zadel, maar dat zien we dan wel weer.

Ondertussen al meer dan 2000 km op de teller erbij gezet in minder dan twee maanden, in de weekends :), en ik voel me "happy as a pig in shit" zoals ze zo mooi op zijn Engels zeggen.

Ik zwaai naar jullie onderweg, daar kun je zeker van zijn....

Groetjes, Wim
Stosh
WSFH-Support
Reactions: 96
Contacteer:

Re: Nieuwe Gast - Wimg

Bericht door Stosh »

Welkom op het forum :24:
0
Afbeelding

SREU#0184
Gerrold
Member
Reactions: 151
Contacteer:

Bericht door Gerrold »

welkom, veel plezier bij deze mooie club
0
Afbeelding
SREU#0102
Afbeelding
Huskey
Member
Reactions: 78
Contacteer:

Bericht door Huskey »

welkom wim!!
en als je ook nog eens lid wordt, kun je nog veeeel meer zien op dit forum!! :24:
0
Ben a.k.a Huskey

Afbeelding
SREU#0549
Dwaler
Gast
Reactions:

Bericht door Dwaler »

Welkom Wim. :top: :star:
Runner adri deemter
Gast
Reactions:

Bericht door Runner adri deemter »

Welkom Wim en geniet van deze informatie die hier gegeven wordt.

Runner Adri :star:
HammR
Gast
Reactions: 8
Contacteer:

Bericht door HammR »

Van harte welkom! enne.. gewoon lid worden.
0
Groet'n,

Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
izirider
WSFH-Support
Reactions: 34
Contacteer:

Bericht door izirider »

Welkom hier!
greetz izi
0
SREU#0173

*** Life is a Party! ***
:tease: Never underestimate the power of idiots in large groups!!! :tease:

Afbeelding

izirider@hotmail.com
wimg
Gast
Reactions:

Bericht door wimg »

Hartelijk dank allemaal voor het fijne welkom!

Even een vraagje, gezien ik 30 jaar geen motor gereden had tot voor kort :) :
Op het registratieformulier kwam ik het frame-nummer tegen. Is dat hetzelfde als de VIN-code, of moet ik daar echt voor op het frame kijken?

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes, Wim
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Wim,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=98&t=3506

veel plezier bij de club,
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”