Reactie yamaha derde versnelling XV1900
- The Nightrider
- Gast
- Reactions: 8
- Contacteer:
Re: Reactie yamaha derde versnelling
We houden jullie op de hoogte.
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
That's the way..aha aha...I like it.....
Hoop niet datie de verschillende Facebook pagina's/artikels met Yogi's foto's ontdekt en daardoor negatief wordt beinvloed...
Wacht in spanning af....
Kokkie
0
Johan heeft wat internet problemen vandaar dat ik dit nu even online zet. Deze heb ik als kopie net van Yamaha Nederland ontvangen.
Dit is de kracht van de WSFH grrrrrrrrr
Geachte heer Bijker,
Naar aanleiding van onderstaand mailverkeer met u en de heer R. Barbet, hebben wij vanuit Yamaha Motor Nederland B.V. nogmaals contact opgenomen met het Yamaha hoofdkantoor te Japan. Ons hoofdkantoor overweegt een coulanceregeling af te geven en heeft ons verzocht de defecte onderdelen voor onderzoek alsnog op te sturen.
Indien u hieraan mee wenst te werken, willen wij u verzoeken de defecte onderdelen bij uw eigen Yamaha-dealer af te geven. Kunt u mij a.u.b. aangeven welke dealer dat is, zodat ik deze dealer kan inlichten. Zij zullen er dan voor zorgen dat de onderdelen naar de juiste afdeling wordt verstuurd. Zodra wij de onderdelen hebben ontvangen zullen wij deze doorsturen naar Japan. Ons is toegezegd dat zij, zodra zij de delen in Japan hebben ontvangen, binnen twee weken uitsluitsel zullen geven.
Mochten er nog vragen zijn, neemt u dan a.u.b. even contact met ons op.
Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mario Janssen
Pre- and After Sales Manager Service
Service, Pre- and After Sales
0
SREU#0001
103 PK 183 NM
Top! Ik zou het fijn vinden voor Johan als hij alsnog alles vergoed krijgt!En het zou ook moeten natuurlijk..
0
SREU#0456
You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Ik zou zo zeggen: je geeft de bewijsstukken uit handen als ze opgestuurd moeten worden. Dan wel veel foto's maken/laten maken van de defecte onderdelen, met datum erop.
Maar lijkt toch wel redelijk positief. Vol blijven houden Robert. We willen best meehelpen als Yamaha ons eerlijk behandelt en blijft behandelen en vooral.... de onrust wil wegnemen.
Maar lijkt toch wel redelijk positief. Vol blijven houden Robert. We willen best meehelpen als Yamaha ons eerlijk behandelt en blijft behandelen en vooral.... de onrust wil wegnemen.
0
- Zwarzenekkerdt
- WSFH-Support
- Reactions: 55
- Contacteer:
Dit klinkt als hoopvol. Johan ik hoop van harte dat de coulance regeling rond komt.
En Robert super gedaan kerel...inderdaad....samen sta je al club sterk......
En Robert super gedaan kerel...inderdaad....samen sta je al club sterk......
0
Met groeten,
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Ik begon net warm te worden, moet ik stoppen. 
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Als een diesel turbo, Gerton. Even een minuutje de turbo stationair laten meedraaien en dan pas uitzetten.
Ennuh, MOD, diplomatie loont en is toch de beste weg..... met wat druk op de achtergrond. Goe gedoân menneke tot zover....laat ze aub de onrust onder de 1900-rijders en potentiële 1900-rijders wegnemen.
Misschien dat ik nu in september toch meega met Van Meel Motoren/ Wollik voor een bezoek aan Yamaha Europa op Schiphol Rijk. Moet volgens mijn zoon iets moois zijn.
Ennuh, MOD, diplomatie loont en is toch de beste weg..... met wat druk op de achtergrond. Goe gedoân menneke tot zover....laat ze aub de onrust onder de 1900-rijders en potentiële 1900-rijders wegnemen.
Misschien dat ik nu in september toch meega met Van Meel Motoren/ Wollik voor een bezoek aan Yamaha Europa op Schiphol Rijk. Moet volgens mijn zoon iets moois zijn.
0
- Willem Polman
- Member
- Reactions: 22
- Contacteer:
[quote="RockEDstar"]Ennuh, MOD, diplomatie loont en is toch de beste weg..... met wat druk op de achtergrond. Goe gedoân menneke tot zover....
quote]

quote]
0