Precies, hier moet je niet moeilijk over doen, er is een fuck-up in de fabriek gemaakt, luchtbellen in je tandwielen hebben niets met onderhoud of leeftijd te maken.knutselsmurf schreef:We moeten het niet moeilijker maken als dat het is. Of we het nou "recal" noemen of "modificatie" met alle voorwaarden waarom wel of niet, er zit gewoon een slecht onderdeel in een Yamaha-motor en daar is de fabrikant verantwoordelijk voor. Alle uitvluchten die ze daar verzinnen met jaartal, KM, onderhoudshistorie vind ik erg kinderachtig. Als je je als gerenommeerd merk wil blijven profileren in de markt, die toch al onder druk staat, moet je niet zo kinderachtig doen maar gewoon je verantwoordelijkheid nemen. Maar dan moet het wel duidelijk aantoonbaar zijn dat er die luchtbel in het tandwiel gezeten heeft.
Ik vind dat we nog steeds te lief zijn, als het mijn motor was geweest had ik me allang harder opgesteld en gemeld dat ik alle consumentenprogramma's zal gaan benaderen en wat motorbladen zou gaan aanschrijven. Heb al betaald, dus niets te verliezen.
Zelfs Miele stuurde nog een compleet team om mijn toen 15 jaar oude wasmachine gratis te maken ivm een fabricage fout, dat is verantwoordelijkheid nemen. (en ik had alleen maar gedreigd met "Kassa".