Wowwwwww.....wat mooi
Re: Wowwwwww.....wat mooi
Hé, hé lijkt me ook veel beter voor je, veel plezier ermee!!!!!bjansen schreef:Ben inmiddels aan het kijken naar een HD Fatboy. Heeft ineens toch meer charme dan een WS.
Iets duurder maarja dan maar harder bloeden.
Hier wat nieuwe forums voor jou:
http://www.harleycommunity.nl/
http://www.hdforums.com
http://www.hdtalking.com
ps vergeet niet eerst je rijbewijs te halen..... ook voor een HD nodig!!!
gr Ed
0
true love never dies
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Je hebt gelijk, Bas. Een mens moet keuzes maken in zijn leven. Ik zou ook voor een Harley gaan, en welke motorrijder niet als hij die keus zou moeten of kunnen maken. Is toch ook een investering voor de toekomst.......
Misschien komen we je een keer tegen ''on the road'' op je Fatboy.
0
bjansen schreef:
Ben inmiddels aan het kijken naar een HD Fatboy. Heeft ineens toch meer charme dan een WS.
Hé, hé lijkt me ook veel beter voor je, veel plezier ermee!!!!!
gr Ed
Nou Ed je klapt er nogal op, maar je hebt wel gelijk hoor veel praatjes maar nog niet eens een rijbewijs, en als hij hem voor 1-1-2013 niet haalt zit je op een dames springer
Ben inmiddels aan het kijken naar een HD Fatboy. Heeft ineens toch meer charme dan een WS.
Hé, hé lijkt me ook veel beter voor je, veel plezier ermee!!!!!
gr Ed
Nou Ed je klapt er nogal op, maar je hebt wel gelijk hoor veel praatjes maar nog niet eens een rijbewijs, en als hij hem voor 1-1-2013 niet haalt zit je op een dames springer
0

SREU#0102

RockEDstar schreef:Je hebt gelijk, Bas. Een mens moet keuzes maken in zijn leven. Ik zou ook voor een Harley gaan, en welke motorrijder niet als hij die keus zou moeten of kunnen maken. Is toch ook een investering voor de toekomst.......
ed ook jij moet nu gaan oppassen he
0

SREU#0102

- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Welke Ed? hahaha. Na de emotie van een HD gaat pas het verstand werken. Voor velen te laat. Ik heb direct voor het verstand gekozen en een STAR aangeschaft en al bijna 12 jaar lid van deze club. Julle kunnen me niks doen; ik heb al een rugpatch, hahahah
0
Brug schreef:

Welnee Ed, helemaal geen rijbewijs nodig voor zo'n "vette jongen" , je bent toch meer aan het sleutelen dan aan het rijden.....ps vergeet niet eerst je rijbewijs te halen..... ook voor een HD nodig!!!
Niet kunnen betalen of niet willen rijden, maar je hebt gelijk, er komen wel flauwe opmerkingen los. Ismaargein ;-)bjansen schreef:Tja afgunstige opmerkingen voor diegenen die een hd niet kunnen betalen.
Maar over niet kunnen betalen gesproken, voor jou waren er ook wat opties te duur toch?
Als je voor dat budget een Harley wilt dan kom je in de jaren 80 terecht en met alle respect maar dan moet je echt sleutelen. En deze opmerking is niet lullig bedoeld maar op waarheid berust.
We raken wel erg off topic trouwens, waarom is de opmerking eigenlijk in dit topic geplaatst?
0