Ahhh das fijn Dennis...
Buigen is inderdaad een manier die ook in het manuall wordt genoemd.
Hoop dat het zo goed blijft, maar blijf voorzichtig....het blijft BRANDstof..
Ik zal je "klacht" even verplaatsen naar het technisch deel van het forum..
Kokkie
Brandstof lek bij carburateur
Re: Brandstof lek bij carburateur
Hoop ik ook
Heb er nog niet echt mee gereden. Moet ook nog een keer goed afgesteld worden.
Heb er nog niet echt mee gereden. Moet ook nog een keer goed afgesteld worden.
Re: Brandstof lek bij carburateur
Een hele goede en professionele afsteller vind je op onderstaande link. Daar zijn al heel veel WSFH'rs geweest.
Maar misschien is er iemand binnen de club die je wil helpen.
-Link naar Jeroen van de meer
Kokkie
Maar misschien is er iemand binnen de club die je wil helpen.
-Link naar Jeroen van de meer
Kokkie
0
Re: Brandstof lek bij carburateur
Het vlotter niveau is zeker belangrijk maar dat kan niet zomaar spontaan veranderen.
Wat ook kan zijn is dat om een of andere reden de vlotternaald is blijven hangen zodat de carburateur niet afsluit
Dan komt de benzine inderdaad uit de overstort die normaal aangesloten zit op het origineel luchtfilter.
Als deze er niet meer op zit loopt het over het blok.
Als het probleem blijft kan je ook een revisiesetje plaatsen.
https://www.mpartz.nl/carburateur-yama ... gKxvvD_BwE
Dus niet zomaar gaan buigen als je niet zeker weet of dit het probleem is.
Wat ook kan zijn is dat om een of andere reden de vlotternaald is blijven hangen zodat de carburateur niet afsluit
Dan komt de benzine inderdaad uit de overstort die normaal aangesloten zit op het origineel luchtfilter.
Als deze er niet meer op zit loopt het over het blok.
Als het probleem blijft kan je ook een revisiesetje plaatsen.
https://www.mpartz.nl/carburateur-yama ... gKxvvD_BwE
Dus niet zomaar gaan buigen als je niet zeker weet of dit het probleem is.
0
SREU#0184