Performance XV1900
Re: Performance XV1900
Dat is inderdaad een andere discipline als met de schroevendraaier. Heb nog weinig ervaring met de 1900, zeker dit soort aanpassingen. Dat het systeem zelflerend is heb ik wel gemerkt bij de 1900 van Hans. Daar heb ik een aanpassing geplaatst op het standaard luchtfilter en moest daarna in verschillende toerentallen het systeem "triggeren" om de afstelling te aan te passen.
En dat ging erg goed moet ik zeggen.
Maar voorlopig rijd ik nog op de "Prehistorische" XV 1600. Maar vind het wel erg interessant, dus hoop op wat mooi weer zodat er gereden kan worden.
En dat ging erg goed moet ik zeggen.
Maar voorlopig rijd ik nog op de "Prehistorische" XV 1600. Maar vind het wel erg interessant, dus hoop op wat mooi weer zodat er gereden kan worden.
Re: Performance XV1900
Ik heb ook nog een Powercommander V liggen, welke ik op mijn vorige MS had gemonteerd. Nooit laten afstellen, alleen een map gedownload en er in gezet welke in de buurt kwam van mijn setting destijds. Ben wel benieuwd naar de Autotune module. Kan dat apparaat niet de volledige afstelling doen Stan?
0
SREU#0121
Re: Performance XV1900
Hoi Ron,
Je kan inderdaad in je powercommander een map plaatsen die het dichts bij je settings komt maar vaak behoeft die map nog wat kleine aanpassingen wat veelal gedaan wordt op een vermogensbank. Met de inbreng van de autotune module bouw je zelf je eigen custom map voor een optimale verbranding. Zo kan je ook meerdere mappen maken voor het rijden met open demper of stille demper als je naar het buitenland gaat.
Je kan inderdaad in je powercommander een map plaatsen die het dichts bij je settings komt maar vaak behoeft die map nog wat kleine aanpassingen wat veelal gedaan wordt op een vermogensbank. Met de inbreng van de autotune module bouw je zelf je eigen custom map voor een optimale verbranding. Zo kan je ook meerdere mappen maken voor het rijden met open demper of stille demper als je naar het buitenland gaat.
0
SREU#0184
Re: Performance XV1900
Dan moet ik daar maar eens naar op zoek. De PC5 ligt nu te verstoffen, ook jammer.
0
SREU#0121
- The Shadow
- Member
- Reactions: 10
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 08 feb 2008, 22:24
- Contacteer:
Re: Performance XV1900
is iets dergelijks ook voor mijn warrior te koop?
(ja, vast wel natuurlijk)ik ben een volkomen leek op dat gebied!
(ja, vast wel natuurlijk)ik ben een volkomen leek op dat gebied!
0
Ben a.k.a Huskey
SREU#0549
SREU#0549
- Zwarzenekkerdt
- WSFH-Support
- Reactions: 26
- Berichten: 1380
- Lid geworden op: 13 jan 2008, 11:19
- Contacteer:
Re: Performance XV1900
0
Met groeten,
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Re: Performance XV1900
Ik heb zo’n powercommander vaak gezien op marktplaats voor de wildstar maar vroeg me altijd af wat de voordelen zijn als je die ertussen zet? Ik begrijp dus nu dat je beter de menging kan afstellen of zit ik er helemaal naast?
0
Re: Performance XV1900
Je zit er naast. De Wildstar heeft 1 carburateur, die kun je niet mappen. Allen het mengsel beïnvloeden door de schroef die jij wel eens kwijt was. Dat in de juiste combinatie stationair sproeier, spitse naald en hoofdsproeier.
Wat jij gezien hebt is waarschijnlijk een ontstekingsmodule, waar je verschillende curves kunt instellen. Iets hoger in het toerental, maar eigenlijk alleen interessant bij een Big Bore kit
Wat jij gezien hebt is waarschijnlijk een ontstekingsmodule, waar je verschillende curves kunt instellen. Iets hoger in het toerental, maar eigenlijk alleen interessant bij een Big Bore kit