Ik nodig iedereen die een leuk reisverslag wil maken en delen om eens te googlen op bijvoorbeeld "reisverslag apps" of "blogs". Net zo makkelijk als posten op facebook, maar makkelijker/simpeler en transparanter te delen/bekijken.
Zo kun je je verhaal en fotos makkelijk kwijt, kan iedereen het zien en hoeft een "handlanger" niet alles te kopieren...
Enige moeite is om even uit te zoeken wat daarvoor een handige App zou zijn, maar staat niet in verhouding tot de moeite die iemand anders er in moet stoppen....ideetje...?
Misschien hebben er al leden ervaring met zoiets...laat het dan ff weten...
Kweet dat er zon blog is van bijvoorbeeld de Brabo's in de USA....
Kokkie
Reisverslagen delen...
Re: Reisverslagen delen...
Dat klopt helaas zijn er van een aantal verslagen de foto's gewist m.u.v. het laatste verslag van Ad en Lientje in Canada zie http://canadaadenlien.blogspot.nl/
Mike je kunt eens kijken bij Blogger van Google hoe e.e.a. werkt. Wij hebben hem met de Brabos gedeeld zodat iedereen er iets op kan zetten of verwijderen.
Mike je kunt eens kijken bij Blogger van Google hoe e.e.a. werkt. Wij hebben hem met de Brabos gedeeld zodat iedereen er iets op kan zetten of verwijderen.
Goeije tip Leen,
Ik schuif 'm bij deze door naar de Porto-Ploeg....
Hopelijk kan het op zo'n manier dat de kijker dan niet een (google) account moet hebben, anders hebben we weer hetzelfde probleem...
Kokkie
Ik schuif 'm bij deze door naar de Porto-Ploeg....
Hopelijk kan het op zo'n manier dat de kijker dan niet een (google) account moet hebben, anders hebben we weer hetzelfde probleem...
Kokkie
0
zal me eens verdiepen hoe deze te gebruiken, kan je dan ook makkelijk foto's vanaf de telefoon uploaden ?
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
Heel makkelijk het lukt zelfs ons Brabo'sMOD schreef:zal me eens verdiepen hoe deze te gebruiken, kan je dan ook makkelijk foto's vanaf de telefoon uploaden ?
Wij hebben als Brabo's een gmail account aangemaakt waarvan iedereen het paswoord en inlognaam heeft zo konden we om de beurt dagelijks een verslag op de telefoon schrijven en publiceren, fluitje van een cent. Je kan zelfs telkens als je stop wat schrijven en foto's toevoegen en aan het eind van de dag publiceren.