2023 in een notedop

Plek voor vragen en/of onderwerpen die voor iedereen te zien zijn.
Dus...geen "inside" club-aangelegenheden.
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

2023 in een notedop

Bericht door Kokkie »

Weer een jaar voorbij met elkaar, en gelukkig nog heel wat leuke jaren voor de boeg.

Tenminste, als niet iedereen opstapt.
Dat was toch wel een hele vervelende "verrassing" zo aan het einde van het jaar.

Een aantal was dan wel niet (meer) zo actief en koos voor een ander pad.
Voor anderen speelde gezondheid mee, of zat de keuze voor een andere motor in de weg.
En enkelen vonden het gewoon niet meer "leuk". Dat kan ook, echter, als ik zo de foto's terugkijk snap ik dat niet helemaal.
Toch ook hier wil ik het afscheid van onze Grote Wim nog eens benoemen, die echt tot het laatste moment actief is geweest voor de club, en zich jaren vol overgave daarvoor heeft ingezet.
Chapeau, en een welgemeend dank daarvoor Wim...

Gelukkig vonden een aantal andere vriendelijke Star-Enthousiastelingen de weg naar ons cluppie, zodat er toch ook weer wat aanwas is.

En hebben we toch een aantal leuke evenementen gedaan samen, een incidentele "Meet & Greet", onze Treffens een paar Ride-Outs en verschillende WSFH'rs die ons hebben vertegenwoordigd op het Treffen in Sachsen Anhalt, Faakersee, Calluna en in Noord-Holland, en natuurlijk de Nieuwjaars Receptie met heeerlijke Brabantse Oliebollen van Piet en Henny.

Voor volgend jaar staat uiteraard de Openings Ride-Out (7 april) op het programma, het Ardennenweekend, een Hamburger-Ride-Inn in Belgie, en een aantal buitenlandse treffens, waarvan het Lions Treffen in augustus weer een ouwerwets gezellig buitenlands treffen gaat worden met bijna 25 WSFH'rs!!
En...aan ons Pinkstertreffen wordt hard gewerkt/onderhandelt door ErJee, met hulp van het bestuur ....hopelijk snel de kogel door de kerk.

Vanwege de, denk ik, wat oplopende gemiddelde leeftijd, een aantal behoorlijk zieken/revisie-gevalletjes gehad dit jaar, die we natuurlijk allemaal van harte beterschap wensen.

Financieel een behoorlijke aderlating door het vertrek als penningmeesteres van onze Trix, die gelukkig wel lid blijft.
Over de financiën zelf hebben we niet te klagen, en ons doel voor 2023 is gehaald.
Dank ook aan Nafke die het allemaal keurig heeft gecontroleerd/nagekeken voor ons.
Meer daarover op onze Nieuwjaars-receptie, en nu al te vinden in het betreffende topic voor als je het eens op je gemak wil nakijken.

Als laatste denken we natuurlijk nog even aan de leden die er helaas niet meer (fysiek) bij kunnen zijn....
En aan iedereen die dit jaar afscheid heeft moeten nemen van ouders en andere dierbaren...

Ruud, Yogi, Kuper, Fix, Ank, Kleine-Jan, Twin... jullie zijn in onze gedachten...
Jap...wel geen lid meer maar wilde deze goedige reus toch niet onbenoemd laten...
En natuurlijk Sofie'tje, Robin en Dion.

Iedereen een gezond, gezellig en gezamelijk 2024 gewenst, en tot 7 januari,

Jullie Bestuur
Kokkie
Trix
Dutch
7
Afbeelding
Gebruikersavatar
Monieksteentje
Member
Reactions: 74
Berichten: 121
Lid geworden op: 31 mei 2018, 09:18
Contacteer:

Re: 2023 in een notedop

Bericht door Monieksteentje »

Mooi gesproken. Fijne jaatlrwisseling en tot volgend weekend!! De start van een nieuw jaar met nieuwe kansen!! :24:
1
Afbeelding
Grtz
Niekie :pompom:
Gebruikersavatar
Doeknie
Gast
Reactions: 50
Berichten: 291
Lid geworden op: 21 apr 2016, 12:21
Contacteer:

Re: 2023 in een notedop

Bericht door Doeknie »

Mooi gesproken kokkie
Veel geluk en gezondheid voor jullie allemaal 🥂
1
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 26
Berichten: 1379
Lid geworden op: 13 jan 2008, 11:19
Contacteer:

Re: 2023 in een notedop

Bericht door Zwarzenekkerdt »

Mooi samengevat Mike!
Op naar weer een mooi nieuw motorseizoen!
Iedereen de beste wensen voor 2024 en veel motor km!
1
Afbeelding
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Gebruikersavatar
Starsister
Member
Reactions: 126
Berichten: 862
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:04
Contacteer:

Re: 2023 in een notedop

Bericht door Starsister »

Heel mooi verwoord ! :top:

Tot zondag 😄

John & Hanneke
1
Afbeelding
remember yesterday, dream of tomorrow but live today

SREU # 279
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1199
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: 2023 in een notedop

Bericht door Bartman »

Goed verwoord, dit keer ben ik trots op je. :top: :20:
1
Afbeelding
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
Knutselsmurf
Member
Reactions: 88
Berichten: 126
Lid geworden op: 05 feb 2022, 22:30
Contacteer:

Re: 2023 in een notedop

Bericht door Knutselsmurf »

Mooie samenvatting van alle aspecten van het afgelopen jaar, Mike.
En een kei van een voorzitter, mag daar ook best genoemd worden, Mike, natuurlijk niet door jezelf. Dus daarom doe ik het hier maar even. :24:
2024, wij, Nina en ik hebben er weer zin in. De vrije dagen voor het Pinksterweekend zijn weer zeker gesteld. Voor mij nooit een probleem, maar voor het werkzaam zijn in de zorg is dat wel een dingetje. Maar geregeld.
Hier alsnog voor iedereen een goed start van 2024 gewenst, met als prioriteit natuurlijk de gezondheid, een aspect waar je feitelijk geen grip op hebt, het overkomt je of niet.🤞🤞
2
Afbeelding
Plaats reactie