20e Verjaardag !!

Plek voor vragen en/of onderwerpen die voor iedereen te zien zijn.
Dus...geen "inside" club-aangelegenheden.
Gebruikersavatar
Bestuur
Bestuur
Reactions: 174
Berichten: 180
Lid geworden op: 13 feb 2012, 22:07
Contacteer:

20e Verjaardag !!

Bericht door Bestuur »

Ook hier, voor iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van ons mooie Cluppie.
Hopen dat we het uitbundig, onbegrensd en gezond kunnen vieren op ons Treffen met elkaar.
jarig07.gif
jarig07.gif (15.18 KiB) 377 keer bekeken


Misschien leuk....schrijf hieronder een kleine anekdote uit "het verleden" over een leuke, of indrukwekkende belevenis met ons cluppie...
(Max 20 regels ofzo :P )

Jullie WSFH-Bestuur
1
Afbeelding
admin
Reactions: 8
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 jan 2008, 15:46
Contacteer:

Re: 20e Verjaardag !!

Bericht door admin »

Zoiets dus...ik heb het even vanaf FB geplukt omdat zo'n herinnering van Robert, als oprichter van de WSFH, hier natuurlijk niet mag ontbreken :24:
Screenshot_20211206-111703.jpg
0
admin
Reactions: 8
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 jan 2008, 15:46
Contacteer:

Re: 20e Verjaardag !!

Bericht door admin »

En nog een paar reacties van FB:
Screenshot_20211207-130049.jpg
Screenshot_20211207-130033.jpg
Screenshot_20211207-131038.jpg
0
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 408
Berichten: 3737
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: 20e Verjaardag !!

Bericht door Kokkie »

Eerste ontmoeting in 2007 bij de WSFH op een parkeerplaats bij Amersfoort.
Tikkie ongemakkelijk door al die bikes en vestjes, maar dat duurde ongeveer 1 minuut, waarna Aierdoppie (toen de knapste van de club toch?), ons hartelijk welkom heette... daarna gevoel van een warm bad en super welkom! :top:

Slaapzak van Twin, terwijl hij effe naar de toilet was 'snachts, onbewust in mijn slaap ingepikt!
En Twin maar zoeken :4: ....

Alle mooie ritten in zo'n lange rij motoren. Zo indrukwekkend. Op een Ride-Out waren 50 a 60 motoren geen uitzondering.

In/door Duitsland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland, Italie met elkaar op avontuur.

Niet zo leuk was natuurlijk het afscheid nemen van onze vrienden/vriendinnen en naasten van de club... :sorry:
Weliswaar hartverwarmend om te zien hoeveel we met elkaar begaan zijn, maar toch heel droevig...
Ank, Sofie'tje, Kuper, Fix, Kleine-Jan, Robin, Dion...en de afscheids-ritten voor Ruud en Yogi...zo indrukwekkend, waar het familie/club-gevoel heel goed voelbaar was.

Hondje voor Aierdoppie, Rokje aan in Beertha voor Lone-Wolf, kledingpakketten voor Afrika, Dalfsen bij Wim, Erwtensoep van Gerrold's moeder, Oliebollen van Pietje en Henny, Recepties bij Jopie, Verhuizingen, klussen, elkaar helpen met (technische) problemen (vooral onderweg), bruiloften van Twin&Marijke, Bullit, Izi, ritten plannen, net iets anders rijden als gepland, napraten, lachen..

....kortom...teveel om op te noemen...


Kokkie
3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1197
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: 20e Verjaardag !!

Bericht door Bartman »

:24: wel leuk zo'n cluppie. :24:
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerrold
Member
Reactions: 119
Berichten: 2183
Lid geworden op: 04 jan 2008, 09:09
Contacteer:

Re: 20e Verjaardag !!

Bericht door Gerrold »

Samen met Erkan naar Beilen het zwienehok, we konden slapen bij vd Valk en we hadden een prive chauffeur (Sabine)

Vele mooie treffens in binnen en buitenland, ook heel mooie vrienden leren kennen, waar je nog niet van af komt ook al heb je het graag.

In goede en slechte tijden er voor elkaar zijn helemaal super :top:

Optreden mogen verzorgen op het 10 jarig jubileum sw blues brothers

Nieuwjaarsrecepties, en knutseldagen waren heel leuk om te doen.

En niet te vergeten de 2 kalenders die zijn uitgebracht( voor degene die interesse hebben stuur maar een PB ik heb de ongecensureerde versie nog :20: :bloos:

Nog een tijdje in het bestuur gezeten, om de boel uit het slop te trekken samen met Marion, Fred, en Ger Hapel en Adwin toen Robert bikkel en kleine jan het niet meer zagen zitten met de hoge leden aanwas.

Thema avonden waren prachtig.

Samen met onze zoon naar treffen ritten en op de motor naar Faak am See zijn onvergetelijk

en Nu weer met een leuk clubje het jubileum treffen organiseren ik kijk er naar uit :pompom:

Van mij kom je niet zo snel af dat garandeer ik jullie :26:
4
Afbeelding
Afbeelding
SREU#0102
Afbeelding
Plaats reactie