3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Plek voor vragen en/of onderwerpen die voor iedereen te zien zijn.
Dus...geen "inside" club-aangelegenheden.
Gebruikersavatar
Peter Twin
Member
Reactions: 99
Berichten: 499
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:52
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Peter Twin »

Dit was het leukste feestje ever :24:
Dikke pluim voor de organisatie :top:
Nu alleen nog even bijkomen van alles ( ja, ook van het bier :34: )
0
Peter


U moet de groe(n)ten van HAK hebben!

petertwin@gmail.com

SREU#0172
Afbeelding
Gebruikersavatar
Grote Wim
Star Friend
Reactions: 140
Berichten: 2651
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:56
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Grote Wim »

Wat een geweldig feest iedereen bedankt wie dit mogelijk heeft gemaakt.De band was helemaal te gek.Bestuur een dikke pluim.
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Gebruikersavatar
Beau'tje
Star Friend
Reactions: 106
Berichten: 266
Lid geworden op: 30 mei 2018, 20:08

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Beau'tje »

Na een lange periode van niks kunnen/mogen organiseren, was het het lange wachten dubbel en duk waard! Het was ons allen gegund, gezien het perfecte weer!☀️
Op diverse fronten was het merkbaar hoe hecht deze groep is geworden door de jaren heen!
Supertof dat ik (samen met Lysander natuurlijk) er sinds een paar jaar onderdeel van mogen zijn.
De organisatie heeft er iets heel prachtigs van gemaakt! En wat een fijne ride-out!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, tot de volgende!!!!!!
0
Gebruikersavatar
Pebbles
Member
Reactions: 9
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2012, 19:34
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Pebbles »

Ook wij hebben genoten, heerlijk om weer met vrienden zo te kunnen genieten. Het weer was perfect, de sfeer was perfect, de tent was anders en gezellig, de band 5th Wheel was helemaal perfect. Bestuur en alle die dit mogelijk hebben gemaakt, Bedankt!
0
Gebruikersavatar
Monieksteentje
Member
Reactions: 73
Berichten: 119
Lid geworden op: 31 mei 2018, 09:18
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Monieksteentje »

Wat een Ge-wel-dig feest was het!!! Organisatie wat hebben jullie een super weekend georganiseerd!! Verder natuurlijk iedereen bedankt voor een geweldig treffen. Ik heb genoten!!
0
Grtz
Niekie :pompom:
Gebruikersavatar
Marijke
Member
Reactions: 81
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 jan 2008, 23:46
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Marijke »

Wat een topfeest! Petje af voor een ieder die betrokken was bij de organisatie van dit jubileumtreffen. Nieuw bestuur, nieuwe ideeën, super geslaagd en ouderwets genieten! Hoewel we al veel mooie treffens hebben gehad, was dit er één met een gouden randje. Kers op de taart was de superband; naar mijn idee de beste die we ooit hadden! Iedereen bedankt voor de gezelligheid en meer.....
1
Afbeelding
Marijke

SREU#0140
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rian
Member
Reactions: 24
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 aug 2012, 08:14
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Rian »

Dit was werkelijk een knalfeest, wij zitten hier nog na te genieten.
Als klap op de vuurpijl ook nog eens zo’n geweldige band !!!
Bestuur en organisatie en de vele helpende handjes en natuurlijk Klein Oever, bedankt voor dit top jubileumfeest.

Dit smaakt naar meer :24:

Groetjes Rian
0
Afbeelding
Gebruikersavatar
Starsister
Member
Reactions: 121
Berichten: 858
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:04
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Starsister »

Nieuw bestuur, wat een geweldig treffen hebben jullie neergezet ! Alles is hierboven al gezegd en ik kan eigenlijk niets meer toevoegen. Genoten….en net als je denkt op tijd naar bed te gaan omdat je het een beetje koud krijgt komt er een band die er een sfeertje inbrengt die we in geen jaren meer hebben gehad , fantastisch !

Allemaal bedankt en tot gauw weer !

PS en ook de complimenten aan het geweldige , vriendelijke personeel van Klein Oever.
0
remember yesterday, dream of tomorrow but live today

SREU # 279
Afbeelding
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 129
Berichten: 1415
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Royal Joop »

Wat was het weer een super treffen. Alles was goed voor elkaar en prima georganiseerd. Na alles wat er al gezegd is val ik wel een beetje stil. Ook erg leuk dat de nieuwe leden er ook zo van genoten hebben, en beter welkom kunnen we ze echt niet geven. Ik (we) willen iedereen erg bedanken voor de gezelligheid en hulp om dit treffen tot een geslaagd feest te maken. Dat is WSFH waardig! Naast alle hulp ploegen vooral respect en dank aan het bestuur en de mensen die dit treffen hebben georganiseerd. Met elkaar maken we er een geweldig treffen van en een club die in je hart zit.
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
Wolf
WSFH-Support
Reactions: 50
Berichten: 711
Lid geworden op: 15 jan 2008, 23:33
Contacteer:

Re: 3 t/m 5 juni: - WSFH Jubileum Treffen

Bericht door Wolf »

GEWELDIG!!, TOP !!
We hebben er van genoten !!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en goeie sfeer, bestuur: CHAPEAU !! geweldig georganiseerd, mooie locatie, mooie opzet.
En dank dat wij als reünisten erbij mochten zijn Na jaren nu toch echt een beetje afscheid kunnen nemen (want ja die Wilde is een tijdje geleden al verkocht) want het voelde als onheus zoals het voor ons 'ineens' gestopt was.

En wellicht tot ziens als er zich een gelegenheid voor gaat doen waar ik met mijn Guzzi ook bij mag zijn, want ik ben ook nog steeds "Wildstarfan"...........

Groeten,
Boris en Ria
0
Plaats reactie