Wolf en Ria's Afscheid van de WSFH

Plek voor vragen en/of onderwerpen die voor iedereen te zien zijn.
Dus...geen "inside" club-aangelegenheden.
Gebruikersavatar
Wolf
WSFH-Support
Reactions: 50
Berichten: 711
Lid geworden op: 15 jan 2008, 23:33
Contacteer:

Wolf en Ria's Afscheid van de WSFH

Bericht door Wolf »

Na ruim een jaar twijfel en “wikken en wegen” heb ik onlangs toch de knoop doorgehakt.

Ik heb besloten om te gaan “downsizen” en dat betekent dat ik afscheid neem van de Wildstar en ga rijden op een lichtere motorfiets.
Ik kreeg namelijk steeds meer het gevoel niet meer 100% de controle over de motor te hebben. Rijden is niet zozeer het probleem maar manoeuvreren met 370 Kg. begon wat lastig te worden. En het gevoel voldoende controle te hebben bij het motorrijden is voor mij erg belangrijk.

Daarnaast hebben we ook al enkele jaren een camper en de vele (korte) vakanties die we hiermee doen kosten natuurlijk ook veel tijd. Bovendien leent een lichtere motorfiets zich er meer voor om mee te nemen op een aanhanger achter de camper.
In de keuze voor een andere motor proefgereden op een Triumph Bonneville, een Kawasaki W 800 en de Moto Guzzi V7 Stone en die laatste is het geworden. Lang geleden heb ik een Laverda 750 gehad en die Italiaanse motorfietsen hebben voor mij nog steeds iets bijzonders. Het stuurt in ieder geval geweldig!

Geen (ECHTE Wild-) “Star-motor” meer betekent dus een afscheid va de WSFH. Na ongeveer 19 jaar lidmaatschap is dat niet eenvoudig…………

Hele mooie jaren en evenementen meegemaakt. De topper is voor mij nog steeds 2009 met de treffens in België, Engeland, Zwitserland en ons eigen treffen, waarbij het gezamenlijk daar naartoe en terugrijden, maar ook de tentenkampen en strohlagher en natuurlijk ook de verdiensten van Bartho, Adri en Wilco geweldige herinneringen zijn.

En in die 19 jaar is natuurlijk nog veel meer gebeurd; hele mooie treffens, bijzondere ritten, trieste gebeurtenissen, geweldige technische ondersteuning (van Stan, Leon en Johan) etc. etc..
Eigenlijk had het treffen naar Berlijn dit jaar ons laatste treffen moeten worden, helaas door het Corona-gedoe is dat dus niet door gegaan. Daarom dit bericht als afscheid………

Aan alle leden (en oud-leden) van de WSFH (en alle “aanhang” natuurlijk) wens ik het allerbeste toe. Leden in alle ‘soorten en maten’. Hele aardige mensen, hele bijzondere mensen en nog veel meer. De diversiteit in mensen en achtergronden, maar ook de gezamenlijkheid en gezelligheid als motorrijders onder elkaar bij de WSFH maken deze club bijzonder.

Houdt het ‘rubber’ beneden en het ‘glanzende’ boven en nog vele fijne en veilige kilometers gewenst.
Het gaat jullie allen goed en wellicht treffen we elkaar nog eens……….

Boris en Ria.
0
- Bor(is) de Wolf -
SREU#0126
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door Stosh »

Ja Boris, we hebben inderdaad heel wat avonturen beleefd :24:
En Zwitserland was voor ons ook wel een toppertje.
Ria eb Boris het gaat jullie goed en we komen elkaar vast nog wel eens tegen
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Grote Wim
Star Friend
Reactions: 140
Berichten: 2651
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:56
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door Grote Wim »

Boris, dat zal zeker een moeilijke keuze zijn geweest. Maar als je het niet meer vertrouwd is dat een verstandige keuze. We gaan jullie samen zeker missen. Wat keuze betreft de Moto Guzzi is ook begrijpelijk. We hopen dat jullie een keer langs komen op de Italiaan.Zelf ook 10 jaar Guzzi gereden California 3 geweldige stuur fiets. Geniet samen van de leuke dingen in je leven. Ga jullie goed. 😀
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door knutselsmurf »

Het zat er aan te komen, Boris. En ja, de ontkenningsfase duurt bij de een langer als bij de ander. En iedereen heeft daar weer een eigen reden voor, waarbij de combinatie van gewicht en leeftijd vaker een reden is. Ook je verandering van tijdverdrijf speelt een rol, ook bij mij. Campergebruik is ook leuk en neemt de nodige tijd in beslag. En ondanks dat we feitelijk tijd genoeg hebben merk je toch een verschuiving.
We gaan je vast nog tegenkomen, op de motor maar anders op een willekeurige camperplaats!!
Veel plezier van je nieuwe motor. :star:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Biertje
Gast
Reactions: 12
Berichten: 293
Lid geworden op: 06 feb 2008, 21:53
Contacteer:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door Biertje »

Jammer maar een begrijpelijke keuze.
Bedankt voor de gezellige en leuke momenten.
Wij wensen jou en Ria veel plezier met de nieuwe motor en geniet van al het moois wat op jullie pad komt.

Groetjes Carlo en Tanja
0
Lekker koel biertje :bier: , beter dan een bakkie leut.

Groetjes Carlo

SREU#0159
Afbeelding
Gebruikersavatar
Brug
Member
Reactions: 73
Berichten: 839
Lid geworden op: 17 feb 2010, 13:28
Contacteer:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door Brug »

We hebben het er al vaker over gehad WSFH, camper , tijd enz enz.
Boris en Ria respect voor jullie keus.
Ik ga jullie missen, maar we zullen elkaar weer spoedig zien.
Nog veel geluk en gezondheid

Groet
Ed
0
Afbeelding
true love never dies
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door Reef »

Heel jammer...dit soort keuzes horen erbij!

En het mooie is...tijdens pinkstertreffen zijn ook ex-leden welkom toch....? Dus wie weet....
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door knutselsmurf »

Daar heb je volgens mij gelijk in!!
Gebruikersavatar
Ton van Leeuwen
Star Friend
Reactions: 144
Berichten: 1883
Lid geworden op: 06 apr 2008, 14:11
Contacteer:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door Ton van Leeuwen »

Boris en Ria,
Niet alleen hebben jullie van de club genoten maar zeker ook de club van jullie...... hoe jammer ook dat je in geval van een andere motor de club moet verlaten, de band tussen mensen veranderd daardoor niet ....
Met plezier denk ik terug aan hoe ik je volgde in Engeland met de doodschrik dat je aanghanger bijna een rondje draaide.... goede herinneringen aan jullie gastvrijheid.... en heel bijzonder (hoewel dat eigenlijk normaal zou moeten zijn) jouw eerlijkheid en onafhankelijkheid..... een goed gesprek, no nonsens en motorrijder met het hart.
Zonde dat de club jullie verliest....
Het gaat jullie goed, geniet van elkaar en jullie hobby's en misschien komen we elkaar nog eens tegen, dat zou mooi zijn....... hopelijk komt de motor met de mooiste kleurencombinatie in goede handen....

guidare la Moto Guzzi in sicurezza
0
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1197
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Afscheid van de WSFH

Bericht door Bartman »

Jammer Boris en Ria dat jullie ons verlaten. Maar alles heeft zijn tijd . En je keuzes zijn zeer begrijpelijk. Ik had je wildstar al gespot op marktplaats geloof ik. Het ga jullie goed, en als jullie in NL zijn , zijn jullie nog ste e ds zeer welkom op het jubileumtreffen in 2021
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Plaats reactie