Wildstarfan verdwijnt....en...

Hier vind je gebruiksaanwijzingen en voorbeelden van instellingen op het forum, hoe plaats ik een eigen avatar, etc. etc. In dit forum kun je geen berichten plaatsen...
Plaats reactie
Kokkie
Member
Reactions: 33
Contacteer:

Wildstarfan verdwijnt....en...

Bericht door Kokkie » 19 dec 2019, 20:45

Sinds vandaag staan de website en het forum op 1 zgn domein. Dat betekent ook dat ze allebei bereikbaar zijn via (het domein) wsfh.nl
Voor het forum verandert er niets, voor de WEBSITE wel.

Het forum : wsfh.nl/forum
De website : wsfh.nl/wsfh

Voordeel is dat nu alles bij elkaar staat, en we grofweg € 150 per jaar besparen.

Als je dus bookmarks/favorieten in je telefoon of op je pc hebt staan, moet je even zorgen dat je de adressen die beginnen met "wildstarfan.nl", moet veranderen in: "wsfh.nl".

Ook heb ik de inlog vereisten voor zowel het forum als voor de website gelijk gemaakt, dat wil zeggen voor allebei kan je een "simpel" wachtwoord gebruiken van minimaal 4 tekens. (Mogen letters/hoofdletters/tekens/cijfers enz zijn, maar is niet verplicht).
Je kan nu dus, als je dat wilt, het wachtwoord van de WEBSITE gelijk maken aan het wachtwoord dat je voor het FORUM gebruikt. Gebruik je forum-naam ook als gebruikersnaam voor de WEBSITE.

Om je wachtwoord aan te passen moet je eerst inloggen op de WEBSITE, en daarna kiezen voor "wijzig mijn instellingen".
Weet je je wachtwoord niet meer klik dan op DEZE LINK, vul je gebruikersnaam in en er wordt een link naar je mailadres gestuurd om het wachtwoord te resetten.

Ik hoop dat het daarmee iets gebruiksvriendelijker wordt, en je makkelijker de weg vindt naar onze foto's, regels en andere zaken op de WEBSITE.

Bij vragen kan je me altijd even contacten, of hieronder een berichtje achterlaten.

Groetjes,

Kokkie
3
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kokkie op 19 dec 2019, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Wild-Lio
Member
Reactions: 11
Contacteer:

Re: Wildstarfan verdwijnt....en...

Bericht door Wild-Lio » 20 dec 2019, 07:30

Goed bezig Kokkie :top:
0
Afbeelding

SREU#0691 LEO.

elfomonte
Member
Reactions: 7
Contacteer:

Re: Wildstarfan verdwijnt....en...

Bericht door elfomonte » 22 dec 2019, 13:12

ik laat dit verhaaltje even op mij inwerken lees het daarna nog een keer over en kom er dan denk ik wel uit
groet bert 65+ :star:
1
Afbeelding

Plaats reactie