Aantal posts per pagina wijzigen?

Hier kun je je vragen over het forum of de website plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Aantal posts per pagina wijzigen?

Bericht door Thefons »

In de versie van dit bulletin board zou volgens de wiki pages het in de gebruikersinstellingen mogelijk moeten zijn om het aantal postjes per pagina dat zichtbaar is, in te stellen. Helaas kan ik die optie nergens vinden.

Persoonlijk vind ik het erg prettig om, zonder elke keer op volgende pagina te klikken, gewoon naar beneden kan blijven scrollen en dit kan alleen als die instelling gewijzigd kan worden

Is die mogelijk uitgezet in het admin control pannel en zou dit ook weer aangezet kunnen worden?
Gebruikersavatar
HammR
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 770
Lid geworden op: 12 feb 2008, 19:14
Contacteer:

Re: Aantal posts per pagina wijzigen?

Bericht door HammR »

Heb t even nagekeken maar volgens mij is het niet mogelijk om op gebruikersniveau het aantal berichten per pagina in te stellen.
0
Groet'n,

Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Aantal posts per pagina wijzigen?

Bericht door Thefons »

Ah ik moet beter opletten: het is een sinds 2010 bestaande MOD voor deze versie, zie https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... erpage_mod

Als ik de beschrijving lees is deze mod low impact en makkelijk uitvoerbaar. Is het een idee om deze mod voor dit forum op te nemen?
Gebruikersavatar
HammR
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 770
Lid geworden op: 12 feb 2008, 19:14
Contacteer:

Re: Aantal posts per pagina wijzigen?

Bericht door HammR »

Nope, die mod is voor phpbb 3.0.x.. wij gebruiken 3.1. deze zijn niet comaptible met elkaar.
0
Groet'n,

Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Aantal posts per pagina wijzigen?

Bericht door Thefons »

Ah, voor de 3.1 is er een extensie te laden, zie https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2292621
Plaats reactie