Het 240 project.

Met verslagen van de technische avonturen van "onze" Knutselsmurf Leon
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Het 240 project.

Bericht door Leen »

Ziet er weer :top: uit Leon.
Gebruikersavatar
Albatros
Gast
Reactions: 5
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 aug 2015, 17:19
Contacteer:

Re: Het 240 project.

Bericht door Albatros »

:24: klopt helemaal bart dank je en die foto gaat er zeker komen!
0
Gebruikersavatar
zombie
Gast
Reactions:

Re: Het 240 project.

Bericht door zombie »

Heb ook alles gevolgt ook via Pascal je bent een vakman .
Geweldig kan niet wachten tot ik hem in het echt zie.
Groeten uit het ongeduldige zuiden.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Het 240 project.

Bericht door knutselsmurf »

Nog even een paar foto,s. voor de nieuwsgierige onder ons.

Hij staat nu in de modus: "Wachten op spuitwerk".
De voorpully moet nog op het juiste moment gezet worden en de remvloeistof (olie, Wim) voor de beide remmen moet er nog in en ontlucht. Daarna warm rijden en olie wisselen.
En hij krijgt nog een grote poetsbeurt.

Wensen waren onder andere zicht op het achterwiel en twee dempers, schuin omhoog. Volgens mij is dat gelukt. :27: :24: :24:
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Het 240 project.

Bericht door Reef »

Leuk project geweest of niet Leon? Ziet er zeer verzorgt en stoer uit vind ik :top:
0
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 423
Berichten: 3759
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Het 240 project.

Bericht door Kokkie »

Super mooi man.
Die passenger floorboards.... blijven die er op zitten?

Kokkie
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Het 240 project.

Bericht door knutselsmurf »

Nog wel even, Mike, Pascal rijdt incidenteel met een duo. Zijn zoon gaat nog regelmatig mee. Er komt dus nog een zuignap kussentje achter op.
Maar dat zal wel steeds minder worden en dan kunnen ze er af en blijft er met het nieuwe zadel een mooie solo machine over.
En ja, Ralph het is een leuk en leerzaam project geweest voor mij.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Het 240 project.

Bericht door knutselsmurf »

Vandaag is het 240 project verhuist naar de thuisbasis, Meersen in Limburg. Gisteren heeft men het spuitwerk hier gebracht.(service van de lokale spuiter, was zelf wat onthand en had geen auto). Spuitwerk matcht mooi met de originele flakes van de tank en kappen.
Dus de beide spatborden gemonteerd, van het achterspatbord de aansluiting netjes gekit. Dit om te voorkomen dat het nat gaat worden onder het zadel/accu/elektra.
Houvast voor de duo passagier gemaakt, een stevige riem buiten om het zadel. Die kan later makkelijk en netjes verwijderd worden.
Vandaan kwam Pascal, vergezeld door Ad en een auto met trekhaak en de aanhanger van Adwin om de Wildstar op te halen.
Altijd weer gezellige momenten en het creëert weer ruimte in de schuur. Kreeg de overtuigende indruk dat Pascal tevreden was met het resultaat, het geluid en de zit. Kreeg zelf ook regelmatig tranen in de ogen, maar dat kwam door de pijnscheuten vanuit ribbenkast. Maar ook ik ben tevreden met het resultaat. Belangrijkste is natuurlijk dat het voor Pascal de motor geworden is die hij voor ogen had.
Ik heb geen foto,s gemaakt, helaas, maar die volgen nog als de motor voorzien is van het custom zadel. Was weer een leuk, uitdagend en wederom leerzaam project. Mijn enige probleem is altijd weer de ruimte om te bewegen rond zo,n project.
Dus voor mij is dit topic beëindigt. En dat er nog maar vele fijne en veilige kilometers mee gereden gaan worden. :star: :star:
Gebruikersavatar
Albatros
Gast
Reactions: 5
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 aug 2015, 17:19
Contacteer:

Re: Het 240 project.

Bericht door Albatros »

Leon dank voor het fantastische en unieke eindresultaat. Heb genoten van jouw energie en passie en vooral je hoge standaard mbt kwaliteit en afwerking. :top: Zodra zadel klaar is zal ik foto posten. Heb ook al eerste km gereden en rubber warmgereden TOP :star:
Ad dank voor het rijden en Adwin dank voor het lenen vd motoraanhanger. :vriend:
0
Gebruikersavatar
Bartho
Member
Reactions: 21
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 jan 2008, 23:40
Contacteer:

Re: Het 240 project.

Bericht door Bartho »

Pascal, eindelijk is je bike klaar en kun je gaan genieten :star: :star: :24: :24:
Van wat we op het forum hebben gezien is het een prachtige motor geworden dankzij Leon en zijn passie.
Leon je hebt weer een mooi project afgerond en leuk om te volgen zo via het forum :top:
Pascal, ook namens Inge heel veel veilige KM en geniet er van man
Inge en Bartho
0
:yahoo: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd! :yahoo:
Plaats reactie