cobra uitlaat en fuel pack

Technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bozo
Gast
Reactions:

cobra uitlaat en fuel pack

Bericht door bozo »

Heb net als Fred cobra longshots gemonteerd op mijn midnight. Ik heb geen power commander maar een cobra fi2000R fuel pack geplaatst.
Ik heb alles aangeschaft bij cruisercustomizing.com in de U.S. Dit ging prima en goedkoop. Het cobra fuel pack is in tegenstelling tot de powercommander gemakkelijk zelf te monteren en hoeft niet via de laptop te worden afgesteld. Het wordt voorgeprogrammeerd geleverd voor elk type motor.
Hij maakt nu een geweldig geluid en rijdt een stuk feller en reageert (nog) beter op het gas.
Het enige minpunt is dat er sporadisch toch nog wat knallen uit de uitlaten komen bij terugnemen van gas of langzaam rijden.
Ben toch nog van plan om hem op een dynotestbank te laten finetunen.
Is er iemand die ervaring heeft met de fi2000R.

Groeten,
Frans a.k.a. BOZO
Gebruikersavatar
Ger
Gast
Reactions:

Re: cobra uitlaat en fuel pack

Bericht door Ger »

Bozo,

Ik heb begrepen van mensen die er verstand van hebben dat je met injectie toch moet rekenen op wat knallen dat je het nooit helemaal weg krijgt. Ik heb wel een powercommander en alles af laten stellen op testbank maar zeker als de motor koud is knalt hij nog. Wel een stuk minder dan hij voordien deed. En ik vind het niet zo erg staat wel bij deze motor dat knallen.
Plaats reactie