Rammelen

Technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Rammelen

Bericht door Nightflight »

Nelis,

De XVS 1300 rijdt gewoon het beste wat hoger in de toeren.
Hij heeft eigenlijk meer lucht nodig dan dat hij standaard krijgt. Ik neem echter aan dat je het over in de stad rijden hebt in zijn 3e en 4e ...
De 5e komt bij mij ook pas op de snelweg in werking..
Een van de mogelijkheden om het bokken te voorkomen is het installeren van "Jacks O2 mod" @ USD 50 (Google is yr friend) en het boren van een behoorlijk aantal gaatjes in de standaard luchtfilterbehuizing (voor en achterzijde). Je zult zien dat dat al een behoorlijke verbetering zal opleveren...

Kijk ook eens op http://www.1300tourer.com - een dikke 3000 xvs1300 midnightstar fanaten hebben daar alle problemen, mods en add-ons al wel besproken....

Het licht rammelende geluid heb ik ook als de mijne in zijn vrij staat.
Ben er mee naar de dealer geweest, maar zij vonden het normaal...
Ben 'blij' te horen dat jij het ook hebt...

Succes ermee... Ennuh, nog geen lid?
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Rammelen

Bericht door Nightflight »

Nooit genoeg....

Jack's O2 Mod, gaatjes luchtfilterbehuizing, V&H 2-into-1, 16" Apehangers, Kuryakin Spiegels, andere handvatten + andere end-caps, Chrome fender tips, Ultimate Seats, kofferbeugels, passing lights..etc?

Zoiets - maar dan zonder de buddy seat / sissy bar....


Link
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Rammelen

Bericht door Nightflight »

Ja, dat van die V&H zou best wel eens kunnen kloppen.... :stoer:

Heb je de standaard uitlaat er nog onderzitten? Je zou het tussenschot er uit kunnen boren, dat heb ik ook gedaan in het begin... Je krijgt dan een iets beter geluid en het hielp, volgens mij, ook wel iets bij het verminderen van het bokken ...
Ik heb de mijne nog, ruilen?

Google maar eens op Yamaha XVS1300 tourer drilling the stock exhaust
Plaats reactie