Gierende 3e versnelling

Technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BOLD
Gast
Reactions:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door BOLD »

t Is mooi als t wordt opgelost, voor alle partijen .....juist voor Yamaha. Hiermee kunnen ze heel veel goodwill kweken en geeft vertrouwen naar alle Yamaha fans ! In verhouding kost het een peuleschil voor hen. Pennywise.......poundfoolish. Een fout maken is niet erg, oplossen en ervan leren is altijd de kunst.
Gebruikersavatar
Krivas
Gast
Reactions:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door Krivas »

Aangezien ik overweeg een XV1900 aan te schaffen heb ik mij al redelijk wat verdiept in het onderwerp. Wereldwijd lees je over problemen met de derde versnelling. Meestal bij de bouwjaar 2006 en 2007, maar jongere modellen tot 2011, schijnen hiermee te kampen te hebben. Aan de hand hiervan heb ik contact opgenomen met Yamaha Nederland. Met de vraag wat men hiervan af weet en of er bij de modellen na 2007 modificaties zijn doorgevoerd. Mocht ik hier een afdoende antwoord op krijgen zal ik het hier posten en hoogstwaarschijnlijk een XV1900 aanschaffen. Zo niet, kijk ik toch uit naar een ander merk.
Gebruikersavatar
folly
Gast
Reactions:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door folly »

Hallo allemaal, is er nog iets uit voortgekomen bij Yamaha, wat betreft het 3de versnelling verhaal?
Mijn 2006 xv1900 staat momenteel bij de dealer (ivm lawaai in de 3de) , maar men zegt dat de kans zeer klein is dat Yamaha er iets mee doet.
Gr. Folly
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 402
Berichten: 3730
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door Kokkie »

Is onder coulance betaald door Yamaha.
HIER staat het hele verhaal....

Succes,

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 129
Berichten: 1414
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door Royal Joop »

Ga wel maar een Yamaha dealer voor coulance en niet naar een motorverkoop punt zoals Motoport.
Dan is de kans op coulance volgens mij echt veel kleiner. En ik spreek uit een hele goede ervanring bij mijn Yamaha dealer (only Yamaha).
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
folly
Gast
Reactions:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door folly »

Hij staat momenteel in Coevorden bij de Yamaha-dealer,
Hij regelt ook het contact met Yamaha.
Hij vertelde dat er weinig kans was, ivm met leeftijd(2006), en omdat het een ingevoerde motor betreft.
Weet iemand of dit klopt of kent iemand vergelijkbare gevallen?
Het coulance verhaal kan ik helaas niet lezen.
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 129
Berichten: 1414
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door Royal Joop »

Ik zou echt maar even lid worden Folly (kost een beetje en geeft je meer dan je inleg terug)

Maar in ieder geval wil ik je wel vertellen dat mijn geïmporteerde stratoliner met ruim 100.000km op de teller onder coulance prima hersteld is. En verder wacht ik je aanmelding af !
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
folly
Gast
Reactions:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door folly »

toch bedankt voor je reactie Joop
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 402
Berichten: 3730
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door Kokkie »

Ohhh...dacht dat je al lid was!
Dacht begin dit jaar al iets van je te hebben gelezen...

Kokkie
0
Gebruikersavatar
folly
Gast
Reactions:

Re: Gierende 3e versnelling

Bericht door folly »

Klopt , maar geen betalend lid van de wsfh, heb ook nog een hd, een hymer camper,mijn vrouw rijdt op een trike, etc etc en kan niet voor elk voertuig lid worden bij een specifieke club, moet ook veel brandstof kopen haha.
Plaats reactie