rode sleutel

Technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: rode sleutel

Bericht door Willem Polman »

Ben ik al mee bezig Ed, maar daar zijn er verschillende van.
Erg rommelige sites. Zit nu op V2-forum en Starbikesforum.
Heb je een tip?
0
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: rode sleutel

Bericht door Willem Polman »

en op het Duitse forum...
0
Gebruikersavatar
Bult
Gast
Reactions:

Re: rode sleutel

Bericht door Bult »

Willem Polman schreef:en op het Duitse forum...
HEEE en op het EU FORUM !!!
:star:
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: rode sleutel

Bericht door RockEDstar »

Wim, ben je al geweest op http://forums.delphiforums.com/starroadliner
Als je ooit op het ISRA-forum hebt kunnen komen en er is een account voor je aangemaakt, dan kun je gewoon meedoen. Daar zullen ze toch wel weten wat je kunt doen?
0
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: rode sleutel

Bericht door Willem Polman »

RockEDstar schreef:Wim, ben je al geweest op http://forums.delphiforums.com/starroadliner
Als je ooit op het ISRA-forum hebt kunnen komen en er is een account voor je aangemaakt, dan kun je gewoon meedoen. Daar zullen ze toch wel weten wat je kunt doen?

zit ik ook op...bedankt
0
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: rode sleutel

Bericht door Willem Polman »

Bult schreef:
Willem Polman schreef:en op het Duitse forum...
HEEE en op het EU FORUM !!!
:star:

Ga ik ook naar toe. Bedankt.
0
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: rode sleutel

Bericht door Willem Polman »

johan maessen schreef:Hallo Willem,

Wat ik weet is dat de C staat voor California en dat houdt in dat er in de tankontluchting en ais extra kleppen enn filtertjes zijn geplaats. Deze zijn niet nodig,maar verplicht in CA.

Wat betreft de Rode sleutel. Daar moet inderdaad de rode ook bij zitten. Anders kost het verlies van een sleutel je een hele nieuwe CDI of EFIontstekingsunit. De rode sleutel is waarschijnlijk kwijtgeraakt en kan niet vernieuwd worden zonder nieuwe ontsteking?

Johan

Bedankt voor de info Johan, een wat late reactie:

M.b.t. de sleutel is het zo dat Motoport Echt er ook mee in de maag zit. En misschien is het een open deur geweest, zoals Royal Joop zei, want de US uitvoering heeft geen startonderbreking en gewoon 1 sleutelset. Belangrijk is dan wel het plaatje met het sleutelnummer, dus dat nummer wel noteren in het boekje! Maar die opmerking van Joop moest ik wel eerst terugzoeken en toen nazien in mijn boekje. Het probleem bij mij was dat de bike verkocht is als Midnightstar met nog een jaar fabrieksgarantie, maar dat het herkenbaar een import US Stratoliner S is (leerde ik van Joop), dus met schuif bovenop waaronder het contact zit en met veel extra chroom. Maar op het kenteken staat Midnightstar en er zaten 2 boekjes bij: 1 voor de Midnight en 1 voor de Stratoliner. Het vermogen dat op het kenteken staat is ook lager dan het volgens de insiders als Joop zou moeten zijn. Tja, en dan raakt iedereen de weg kwijt. Ik ben blij met het vermogen en weet dus niet eens wat het werkelijk is, maar het blijft vreemd. Motoport zegt het toch zeker te willen weten allemaal, want er hangt voor hen ook het een en ander boven het hoofd als het niet goed zit en blijkbaar hadden ze de kennis niet paraat. Een les voor een volgende verkoop...Vandaar dat ik ook stel dat hoe stom het ook allemaal lijkt wat ik zeg en vraag (en ik ben nu eenmaal niet zo slim), een totale leek/nieuwkomer kan er zijn voordeel mee doen. En daar is het forum toch voor, niet waar?

M.b.t. jou info aangaande de AIS en klepjes, heb ik inmiddels begrepen dat het verwijderen/aanpassen daarvan erg veel voeten in de aarde heeft en weinig zin heeft.
0
Plaats reactie