Prijs solo bagage rek bekend, past ook op Wildstar, Dragstar

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Prijs solo bagage rek bekend, past ook op Wildstar, Dragstar

Bericht door knutselsmurf »

Om weer even onder de aandacht te brengen.
Heb inmiddels de offerte binnen voor de rekjes. viel me een beetje tegen, RVS is wat duurder geworden. Maar als ik de prijzen bekijk op de diverse site,s kan ik nog makkelijk concurreren. Zeker met een duurzamer product, meer materiaal en montage.

Afbeelding

Dit rek, van verchroomd aluminium kost bij Metric Cruiser.uk 150 pond, bij Cruiser Customizing usa 180 dollar en op E-Bay 172 dollar. En dan moet het nog verstuurd worden. En de kwaliteit van chroom op een bagagerek moet wel goed zijn.

Dit rek, van 6 mm gepolijst RVS, RVS verzonken bouten en afstandbussen, komt op € 127.


Ik heb een offerte van 25 stuks, als ik 10 liefhebbers heb gaat het door. De overige raak ik dan op termijn wel kwijt, mogelijk via marktplaats of de webshop. Niet vooruit betalen, maar bij aflevering. Past dus op de Midnight, de Roadstar/Wildstar en mogelijk ook op andere modellen. Maar dan moet ik de bevestiging nog meten.
Dus bij belangstelling graag even een bericht. Ze kunnen niet onder de Kerstboom, mogelijk als tegoedbon. Worden dus in de loop van eind januari, begin februari.
Dan weet ik ook meer over de zadelrails voor de 1900.
Gebruikersavatar
Gerrold
Member
Reactions: 119
Berichten: 2186
Lid geworden op: 04 jan 2008, 09:09
Contacteer:

Re: Prijs solo bagage rek bekend.

Bericht door Gerrold »

mooi man is oke
0
Afbeelding
SREU#0102
Afbeelding
Gebruikersavatar
van zoghum
Gast
Reactions:

Re: Prijs solo bagage rek bekend.

Bericht door van zoghum »

Hoi Leon, van mij is je denk ik wel bekend dat ik er graag 1 wil.
Zoals altijd weer goed bezig :top:
Gebruikersavatar
BOLD
Gast
Reactions:

Re: Prijs solo bagage rek bekend.

Bericht door BOLD »

Haha.......is belachelijk goed prijsje Leon ! Kan je wel een handeltje in beginnen. Wanneer onze clubgenoten er in het buitenland lucht van krijgen kan je je borst natmaken! Doe graag mee.....maar dat wist je al.
groet Bold
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Prijs solo bagage rek bekend.

Bericht door knutselsmurf »

Ik wacht nog heel even, maar meer omwille van de beschikbare tijd als voor de investering. Houd er maar gewoon rekening mee dat ze doorgaan, alle 25. Als ik een foto van de eerste gemonteerde plaats gaan ze zeker weten de deur uit. Ik ben er van overtuigd dat ze ook heeeeeel mooi staan op een Wildstar-kont. En met deze lijn ook op het prachtige spatbord van de Dragstar 1100.
Je staat genoteerd als nr 3. misschien zet ik er wel een serienummer onderin.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Prijs solo bagage rek bekend.

Bericht door knutselsmurf »

Even voor Andre, ik heb op de diverse site,s eens gekeken naar de bagagerekjes voor de 650. Ik ga er van uit dat dat allemaal gewoon gaat passen, aangezien ik de rekjes ongeboord laat snijden.
Ik heb er een mal bij voor de XV1900 en de XV1600. Maar de Dragstar 1100 gaat ook passen. Zolang de gaten binnen de afmetingen van het rek blijven moet het lukken, radius van de spatborden is volgens mij ook identiek.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Prijs solo bagage rek bekend.

Bericht door knutselsmurf »

Ben toch bang dat er weinig animo voor de rekjes is. Ik wacht tot na de nieuwjaarsreceptie en dan hak ik de knoop door. Wordt dus vervolgd.
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Prijs solo bagage rek bekend, past ook op Wildstar, Drag

Bericht door RockEDstar »

Prijs was toch 127 euro en geschikt(passend gemaakt voor elk model) voor de Midnightstar1900, Wildstar1600/1700 en de Dragstar650/1100?

Misschien ook nog even onder de aandacht brengen via Aangeboden van onze Forum-Marktplaats

Jammer als je er mee moet stoppen, Leon
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Prijs solo bagage rek bekend, past ook op Wildstar, Drag

Bericht door knutselsmurf »

Het heeft altijd twee kanten, Ed, elk nadeel heb z'n voordeel zou Cruif zeggen. Heb ik wel meer tijd voor andere leuke dingen. Maar ik vind dit ook leuk, dat is mijn valkuil.
Ik neem je advies even mee en ga plaatsen.
Plaats reactie