Zadels

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vetboy
Gast
Reactions:

Zadels

Bericht door Vetboy »

Heeft iemand het web adres van de zadels van ultimate. Of andere zinnige info waar Ik ze kan bekijken en of kopen
Gebruikersavatar
Rebel57
Gast
Reactions: 13
Berichten: 1768
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: Zadels

Bericht door Rebel57 »

Neem aan dat je hier al gekeken heb, zij hebben een uitstekende service.
http://www.ultimateseats.ca/
In europa zijn er volgens mij geen dealers
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Gebruikersavatar
al bundy
Gast
Reactions:

Re: Zadels

Bericht door al bundy »

vetboy hier de site waar de meesten ze vandaan hebben
gr bert

http://www.ultimateseats.ca/
Gebruikersavatar
Geekie
Member
Reactions: 10
Berichten: 250
Lid geworden op: 05 mar 2009, 17:51
Contacteer:

Re: Zadels

Bericht door Geekie »

Als wilt bestellen kan je dat via de mail doen dan krijg je een mail met de betalings gegevens die voldoe je met een creditkaart en dan wordt je zadel opgestuurd.
Ik heb hem vorig jaar juli bestelt de set was 820 dollar en de shipping kosten waren 95 dollar
De invoerrechten waren ongeveer €120.
0
SREU#0384
Afbeelding
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 131
Berichten: 1421
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: Zadels

Bericht door Royal Joop »

Ha, je staat op het punt te zwichten voor het meisie :-)

PS voor je zelf is het ook wel lekker hoor. Maar een bank bij Ikea is goedkoper (en groter) maar dat is echt geen gezicht.
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Zadels

Bericht door RockEDstar »

Een hoop bedrijven in de USA kun je al betalen mbv IBAN en hoef je de creditkaart niet te gebruiken. Phatperformance, bijvoorbeeld, wil geen betalingen dmv een creditkaart ivm de fraudegevoeligheid. Maar Phat verkoopt geen Ultimate seats. Ik neem aan dat IBAN bij Hellriser ook gebruikt kan worden. Gemak dient de mens. Gewoon eerst een prijsopgave vragen en dan het bedrag in dollars overmaken. Ook kun je volgens mij Ellen den Otter inschakelen om iets in de USA te kopen(http://www.Fromus2eu), maar zij vraagt wel bemiddelingskosten.
0
Gebruikersavatar
Yvonne
Gast
Reactions:

Re: Zadels

Bericht door Yvonne »

Ben nog aan het twijfelen tussen een corbin en ultimate....vanwaar jou keuze voor een ultimate?
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Zadels

Bericht door RockEDstar »

Het probleem met kiezen van een ander zadel is dat je altijd af moet gaan op meningen en ervaringen van een ander. Je zou zelf gewoon de zadels een langere tijd moeten kunnen uitproberen om te kunnen bepalen welke het comfortabelst zit. Nu is de koop van een Ultimate, Corbin of welk merk dan ook, altijd een gok; en die dingen kosten toch veel geld. Ik zie vaak op het amerikaanse stratoliner forum en het duitse Midnightstarforum, dat men altijd met veel bombarie de koop van een merkzadel meldt en dat een paar maand later datzelfde zadel als 2e hands te koop staat en de eigenaar is overgestapt op een ander merk.
Wat de een prettig vindt zitten wil nog niet zeggen dat jij er ook lekker op zit. Ik heb het altijd moeilijk gevonden en blijf gewoon op mijn standaard zadel zitten; bevalt me goed en als ik iets anders wil dan laat ik em opnieuw vullen en bekleden.
Ik hoop dat je de goede kiest, Yvonne. Misschien is de Airhawk een oplossing voor langere afstanden.
0
Gebruikersavatar
Vetboy
Gast
Reactions:

Re: Zadels

Bericht door Vetboy »

rebel57 schreef:Neem aan dat je hier al gekeken heb, zij hebben een uitstekende service.
http://www.ultimateseats.ca/
In europa zijn er volgens mij geen dealers
Ik had nog er nog niet op gekeken. Was op zoek naar de site maar kreeg hem op Google er niet uit.
Maar nu wel dus ik ga snel kijken.
Bedankt.
Gebruikersavatar
Vetboy
Gast
Reactions:

Re: Zadels

Bericht door Vetboy »

Royal Joop schreef:Ha, je staat op het punt te zwichten voor het meisie :-)

PS voor je zelf is het ook wel lekker hoor. Maar een bank bij Ikea is goedkoper (en groter) maar dat is echt geen gezicht.
Tja Joop, ik had het nooit toe moeten staan. Maar bij jou achterop zat toch het lekkerst denk ik.
Maar ik krijg er veel voor terug hoor..
Gr. Hans
Plaats reactie