valbeugel en remleidingen

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rebel57
Gast
Reactions: 13
Berichten: 1768
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: valbeugel en remleidingen

Bericht door Rebel57 »

Gewoon eraf halen, is toch veel mooier zonder dat ijzer
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: valbeugel en remleidingen

Bericht door knutselsmurf »

IJzer wel, maar RVS niet. Goede producten zijn een aanwinst voor je motor, slechte producten moet je gewoon terugbrengen.
En valbeugels kunnen heel mooi zijn!!!!
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: valbeugel en remleidingen

Bericht door RockEDstar »

Willem, ietwat laat maar de Baron Crashbar voor de 1900 heeft ook een flauwe knik naar achteren zie ik op foto's en is volgens Baron in een paar minuten te installeren.

Volgens Baron The World's Strongest Engine Guard. Mounts directly and easily to the frame in just minutes. Is wel bijna een keer zo duur(215 dollar) als de HH maar dat is het voorkomen van ergernis zoals bij de HH wel waard lijkt me.
0
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: valbeugel en remleidingen

Bericht door Willem Polman »

Bedankt voor de tip Ed. In dat geval is de originele van Yamaha zelf natuurlijk ook niet veel duurder meer. In dit geval lijkt "goedkoop" weer duurkoop. Wel erg jammer, want zo goedkoop is het niet en je gaat aan al het andere van HH twijfelen. Morgen gaat er een brief met foto's naar die mensen, incl. verwijzing naar onze club. Daarmee bedoel ik het aantal MS rijders en potentiele kopers van een HH valbeugel, die dat wel uit hun hoofd laten nu! Bovendien is de vraag of de DS en WS rijders zo'n koop ook nog wel aanwillen bij HH. ziets dus. Ik waag het erop. Wil eigenlijk mijn geld terug, maar vrees dat ik al te laat ben. Zoiets zul je wel meteen moeten doen. Misschien hebben ze een aanbod. Ik laat het vervolg wel weten hier.

Inmiddels sta ik nog steeds open voor iemand die een ingeving heeft, zoals leon dat had bijvoorbeeld. m,isschien moet ik maar eens richting Knutsel karren.

misschien is het een idee dat ik de verkopende vestiging inlicht. dat deed ik niet. ik kocht het via Kobra in Arnhem en die weet nog niet van mijn probleem. Ik vond het knullieg om hem het probleem in de schoenen te schuiven, maar feitelijk is hij dupe van HH als ik de klacht daar neer leg. Denk ik. En dat motiveert hem wellicht mij te steunen.
0
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: valbeugel en remleidingen

Bericht door Kokkie »

Ik vind dat als je aankoop tegenvalt, je gewoon eerst eens moet klagen bij de verkoper, voordat je naar onze clubnaam gaat "verwijzen".
Geef ze de kans het op te lossen. Als dat niet lukt dan kan dat "verwijzen" altijd nog, alhoewel ik niet zo kapot ben van het feit dat iedereen zomaar onze naam gaat gebruiken om zijn gelijk te halen bij "deze of gene"...

Wat ik bedoel is dat je ze een eerlijke kans moet geven...volgens mij zijn er bij de club ook best veel mensen die wel tevreden zijn over dit bedrijf....
0
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: valbeugel en remleidingen

Bericht door Willem Polman »

Kokkie schreef:Ik vind dat als je aankoop tegenvalt, je gewoon eerst eens moet klagen bij de verkoper, voordat je naar onze clubnaam gaat "verwijzen".
Geef ze de kans het op te lossen. Als dat niet lukt dan kan dat "verwijzen" altijd nog, alhoewel ik niet zo kapot ben van het feit dat iedereen zomaar onze naam gaat gebruiken om zijn gelijk te halen bij "deze of gene"...

Wat ik bedoel is dat je ze een eerlijke kans moet geven...volgens mij zijn er bij de club ook best veel mensen die wel tevreden zijn over dit bedrijf....
Je moet dat verwijzen niet zo letterlijk nemen Kokkie. Weest niet bevreest. Ik zal alleen duidelijk maken dat er redelijk wat bijval is vanuit de club waarvan ik lid ben, om te stellen dat het product twijfelachtig is. Ik mag daarbij best wat krachttermen gebruiken. Laten we eerlijk zijn: een valbeugel waarbij de remleidingen klem komen te zitten en gaan wrikken bij het draaien in een scherpe bocht, is toch wel erg slecht. En bloedlink als ik het mag zeggen. In geval je bang was dat ik naar de WSFH zelf zou verwijzen (dus de club als officiele spreekbuis), dat zou ik niet doen. Dat lijkt me alleen bij zeer serieuze zaken noodzakelijk en dan nog met volledige instemming van de WSFH. Zo hoog speel ik dit niet, dus ik denk dat je me te letterlijk nam. Ik verwijs alleen naar leden van de club, waarvan ik rustig mag stellen dat er leden zijn die hun twijfels hebben. Dat aan die verkoper melden zal ik zeker doen, zoals ik zelf al tikkende opperde.
Samengevat; ik gebruik niet zomaar de naam van de WSFH zonder hun welbevinden. Maar ik mag best aangeven dat een redelijk potentieel zegt het een knudde product lijkt te zijn, afgaand op mijn ervaring en die van blijkbaar nog wat anderen.
Ik neem aan dat dat toch geen probleem is?
0
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: valbeugel en remleidingen

Bericht door Kokkie »

..wens je veel succes, zoals gezegd, eerst eens klagen bij de verkoper, die kan het misschien zo voor je oplossen.
3 maanden klagen op het forum helpt wat dat betreft niet...en zo ben je misschien ook over de termijn van terugbrengen heen...
0
Plaats reactie