Wowwwwww.....wat mooi

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1199
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door Bartman »

Heren te koop voor de liefhebber.

http://www.ebay.de/itm/Custombike-Kompl ... 27d7be9950.

Al teveel gekocht dit jaar maar anders....
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door knutselsmurf »

Mooie fiets, Bart. Ik ben niet zo van zwart, maar er zitten mooie onderdelen op. En aardig aan de prijs. Ik heb toch het idee dat je zoiets moois makkelijker van een Wildstar kunt maken als van een Midnight.
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door Willem Polman »

RockEDstar schreef:Nog steeds op zoek naar een nieuwe helm voor het komende seizoen. De Diesel valt af omdat deze met het vizier niet over mijn neus past. De zoek-wijzer is op de GPA blijven staan....Deze kom ik nu tegen: Een Shark Raw Soyouz Mat.....ook mooi. Geschikt gemaakt voor brildragers.Ten Kate prijs 259 euro

Ik heb die helm gepast. Als je niet rijd, is het erg lastig om de gezichtskap naar boven (over de helm) te verplaatsen. Zit een soort elastiche band aan: naar voren trekken en dan omhoog (soort grote goggle dus). Echt 2 handen voor nodig en met handschoenen erg lastig. Zonder ook trouwens. M.a.w, rijdend al helemaal niet te doen. Volgens mij tenminste.
0
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door RockEDstar »

Was ik al bang voor, Willem. Ik moet het vizier in een keer naar beneden kunnen doen, dus die valt, jammergenoeg, ook af, denk ik.
0
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door RockEDstar »

Diamond Motorsports(http://www.ridedms.com) heeft leuke STAR-prullaria.
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door RockEDstar »

Diamond Motorsports; Misschien iets voor in de Fanshop???
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door knutselsmurf »

Ziet er inderdaad erg mooi uit, Ed. Ik zal je voordragen bij Leen als "Scout" voor de fanshop, ik zie daar een zeer vruchtbare samenwerking groeien!!
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door Leen »

knutselsmurf schreef:Ziet er inderdaad erg mooi uit, Ed. Ik zal je voordragen bij Leen als "Scout" voor de fanshop, ik zie daar een zeer vruchtbare samenwerking groeien!!
Niet nodig meer Leon ;) ik heb het gelezen en opgeslagen om te bespreken met de Fanshop commissie (we moeten voorzichtig zijn met ons budget of de fans moeten weer het e.e.a. gaan kopen http://www.wsfh.nl/fanshop/ :this: ;) )

Ed, bedankt voor je speurwerk ga zo door we zijn er erg blij mee en proberen er iets mee te gaan doen, de stickers heb ik inmiddels op tekening en de materialen zijn ook binnen, een deze dagen ga ik proberen wat het op de plotter gaat doen en of het er een beetje uit komt te zien.
Zodra het klaar is zal dat via de Fanshop nieuwsbrief bekent gemaakt worden. (voor de fans die de nieuwsbrief ook willen ontvangen registreer je even op http://www.wsfh.nl/fanshop )
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door RockEDstar »

Leon, je hebt al kontakt gehad met Henk. Mocht je voor Henk tot aktie/produktie overgaan dan doe ik gaarne mee.

Zo'n zadelring op de 1900 is errug mooi. Ik denk dat de onderste foto een officiele StAR-ring is
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door knutselsmurf »

Nee, Ed, ik ga voor jou tot actie/productie over en Henk doet mee. Is natuurlijk voor beide een win/win situatie, Henk woont dichterbij en dat meet wat makkelijker.
Hij komt zxoals het nu staat maandag een bak koffie drinken en dan ga ik meten. Afhankelijk van de voortgang van de project-bike begin ik er aan, maar dan is er inmiddels een lange periode waarin we niet rijden.
Dus komend seizoen rijden er twee "" Knutsel Special Parts" zadelringen rond, in RVS.
Even nadenken wat je er speciaal aan wilt, Ed, Mogelijk heeft jouw site met Star Parts nog een leuk idee.
Plaats reactie