Fairing

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Nightrider
Gast
Reactions: 7
Berichten: 170
Lid geworden op: 12 jan 2008, 09:21
Contacteer:

Re: Fairing

Bericht door The Nightrider »

Ger schreef:Wat mij opvalt is dat door de jaren heen de smaak zo van mensen veranderd. Eerst was een midnight te modern. Langzaam komen er steeds meer en nu doet de fairing z'n intrede. Paar jaar geleden schaamde men zich er voor. Motorrijden is ook aan mode onderhevig. Ik ben er nog niet aan toe. Zeker stilgestaan omdat ik er een tijdje uit was. Verlang soms zelfs terug naar mijn Wildstar maar ja die is van iemand anders nu hè:)
Hallo Ger,

Wat letje je zou niet de eerste zijn !!!!!!!

groetjes Fred
0
SREU#0283
Afbeelding
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Fairing

Bericht door RockEDstar »

hahahaha
0
Gebruikersavatar
Ger
Gast
Reactions:

Re: Fairing

Bericht door Ger »

Fred

Ik ben bang dat Leon hem niet wil verkopen of er meer voor vraagt dan ik indertijd heb gekregen:)
Gebruikersavatar
Kees
WSFH-Support
Reactions: 14
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 jan 2008, 18:07
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: Fairing

Bericht door Kees »

Ger schreef:Wat mij opvalt is dat door de jaren heen de smaak zo van mensen veranderd. Eerst was een midnight te modern. Langzaam komen er steeds meer en nu doet de fairing z'n intrede. Paar jaar geleden schaamde men zich er voor. Motorrijden is ook aan mode onderhevig. Ik ben er nog niet aan toe. Zeker stilgestaan omdat ik er een tijdje uit was. Verlang soms zelfs terug naar mijn Wildstar maar ja die is van iemand anders nu hè:)

Mee eens Ger, nog ff en het lijken wel...... :shock:
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Fairing

Bericht door knutselsmurf »

Fairing,s zijn er natuurlijk al heel lang en uiteraard ook uit Amerika komen overwaaien. Ik vond ze toen voor mezelf al niet aantrekkelijk en dat blijft zo, de rest van mijn motorleven. Een motor moet je zien en niet inpakken, persoonlijke mening.
Het is natuurlijk wel zo, hoe meer er rijden hoe meer je er aan gaat wennen. En dan heb je natuurlijk ook nog het oeroude menselijk trekje, wat ik niet hoef in te vullen.
Ger, het doet me deugd je weer te treffen op het forum, :top: .
En je hebt gelijk, ik ben nogal van weloverwogen keuze's, waar ik daarna maar moeilijk bij kan stellen. Ik blijf hem nog steeds erg mooi vinden en hij bevalt werkelijk nog steeds errrrggg goed, nog nooit bij me op gekomen dat hij niet meer in mijn schuur zou staan of onder mijn reet zou zitten. Is voor mij ook niet uit te drukken in een prijs, die gedachten worden onderdrukt.
Maar bij de nieuwe is nog meer motor te zien. Die ben ik nu aan het opbouwen, 20 maart gaat de schouder onder het mes. Dan moet ik en mogelijk een aantal koffieklanten wel wat te bekijken hebben.
Afbeelding
De stand van zaken nu.
Afbeelding
Daar staat nog een hele mooie Roasdstar achter!! Veel ruimte is er niet.
Plaats reactie