Recall 950 en 1300

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Recall 950 en 1300

Bericht door Nightflight »

Vanmorgen vroeg naar MCW gereden - daar werd me verteld dat het waarschijnlijk wel een uurtje of 2 kon gaan duren. Dat was mooi, want dan kon ik weer een beetje opdrogen en een lekker bakkie apparaten koffie drinken.
Toen ik vanmorgen de motor startte merkte ik dat er sprake was van benzine lekkage, iets waar ik hier wel eens eerder melding van heb gemaakt. Volgens mij was het toen ook nadat de bike even stil had gestaan, dus ik heb daar melding van gemaakt en ze zouden er gelijk even naar kijken. Misschien had het er mee te maken.....
Er bleek een gaatje in 1 van de slanguiteinden te zitten en misschien dat er onder druk dan benzine zou kunnen ontsnappen... het slangetje was in ieder geval wel nat en waarschijnlijk niet van de regen...

Vanmorgen in de stalling :






Het gaatje in de slang :


Tenslotte heb ik ook nog een foto gemaakt van het onderdeel dat de reden is voor de recall.... Ik denk echter dat dit het vervangingsonderdeel is en niet het vervangen onderdeel.... ;)
Voor zo ver ik begrepen heb zit het tussen de benzinepomp en de injectoren... Er zou een gaatje/breuk kunnen ontstaan in de slang, waardoor deze er onder druk uit zou spuiten en voor brand zou kunnen zorgen....



Het duurde bij elkaar ongeveer 2 uurtjes.
Daarna nog met 2 gasten staan babbelen die ook Wildstar reden en die via de beurs van Rosmalen bij MCW terecht gekomen waren....
Al met al weer tevreden weggereden bij MCW....
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Recall 950 en 1300

Bericht door Nightflight »

Nelis schreef:Ik wist nog van niets en was dus verrast toen de brief kwam. Toen maar direct een afspraak gemaakt met de dealer. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen een telefoontje dat de ingreep achter de rug is...
Zo zie je maar... toch net ff wat vaker dat ontzettend leuke en bovenal informatieve forum checken...!!
Vooral hetzelfde geld had je met "dos cajones flambeados" rondgereden.....

:star:
Plaats reactie