accu

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: accu

Bericht door RockEDstar »

Ben, even kontakt opnemen met MOD. Dat was zijn bericht dat jij zoekt.
0
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 131
Berichten: 1421
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: accu

Bericht door Royal Joop »

benvandereem schreef:Een tijdje terug had iemand accu"s te koop,maar ik weet niet meer wie dat was en kan ook het bericht niet meer vinden.Maar zijn die er nog voor een xv1900?Wat kost die dan?
Beste GAST!

Dit forum is niet bedoelt voor het stellen van vragen, zolang je GAST bent.
Zodra je lid wordt ben je niet alleen lid van de grootste vrienden club in je leven maar ook gratisnlid van advies van alle andere starriders in Nederland en zelfs daarbuiten!

Dus.... Wordt Member!
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
Twin
R.I.P.
Reactions: 9
Berichten: 1065
Lid geworden op: 03 jan 2008, 22:25
Contacteer:

Re: accu

Bericht door Twin »

Royal Joop schreef:
benvandereem schreef:Een tijdje terug had iemand accu"s te koop,maar ik weet niet meer wie dat was en kan ook het bericht niet meer vinden.Maar zijn die er nog voor een xv1900?Wat kost die dan?
Beste GAST!

Dit forum is niet bedoelt voor het stellen van vragen, zolang je GAST bent.
Zodra je lid wordt ben je niet alleen lid van de grootste vrienden club in je leven maar ook gratisnlid van advies van alle andere starriders in Nederland en zelfs daarbuiten!

Dus.... Wordt Member!

Hai joop,

Ben is lid maar hij heeft zich twee keer geregistreerd op het forum .
Bij de een staat hij als member enbij die ander als gast.

groet
0
Twin

In den beginne was er niets................ en zelfs dat ontplofte!

Afbeelding

SREU#0142
Afbeelding
Gebruikersavatar
Staffy
Member
Reactions: 48
Berichten: 1638
Lid geworden op: 12 jan 2008, 19:45

Re: accu

Bericht door Staffy »

Ik blijf het raar vinden.....waarom mag een gast geen vraag stellen zonder dat iedereen erop duikt , en zegt dat die gast eerst lid móet worden.
Ik persoonlijk vind dit absoluut niet vriendelijk richting de gasten van ons forum.

Laat een gast een echte gast zijn en behandel je gasten dan ook als een echte gast.

Help een gast en geef zo goed mogelijk een reactie waar hij iets mee kan.daarom is dat gast gedeelte ook een open forum.

En door deze "Brabantse gastvrijheid "zal hij des te eerder zich aangetrokken voelen om lid te worden van dit cluppie.

Dat lid worden komt echt wel als ze hier netjes ontvangen worden.
0
Staffy

Afbeelding

Old soldiers never die, they just fade away.
Gebruikersavatar
Bikkel
Gast
Reactions: 1
Berichten: 1728
Lid geworden op: 03 jan 2008, 19:49
Contacteer:

Re: accu

Bericht door Bikkel »

Staffy schreef:Ik blijf het raar vinden.....waarom mag een gast geen vraag stellen zonder dat iedereen erop duikt , en zegt dat die gast eerst lid móet worden.
Ik persoonlijk vind dit absoluut niet vriendelijk richting de gasten van ons forum.

Laat een gast een echte gast zijn en behandel je gasten dan ook als een echte gast.

Help een gast en geef zo goed mogelijk een reactie waar hij iets mee kan.daarom is dat gast gedeelte ook een open forum.

En door deze "Brabantse gastvrijheid "zal hij des te eerder zich aangetrokken voelen om lid te worden van dit cluppie.

Dat lid worden komt echt wel als ze hier netjes ontvangen worden.
Helemaal mee eens Staffy,vragen staat vrij.
Gr. Bikkel
0
SREU #0004

Afbeelding
Leef nu, je bent langer dood dan levend.
Gebruikersavatar
Dries
Member
Reactions: 85
Berichten: 2126
Lid geworden op: 19 nov 2008, 19:25
Contacteer:

Re: accu

Bericht door Dries »

bikkel schreef:
Staffy schreef:Ik blijf het raar vinden.....waarom mag een gast geen vraag stellen zonder dat iedereen erop duikt , en zegt dat die gast eerst lid móet worden.
Ik persoonlijk vind dit absoluut niet vriendelijk richting de gasten van ons forum.

Laat een gast een echte gast zijn en behandel je gasten dan ook als een echte gast.

Help een gast en geef zo goed mogelijk een reactie waar hij iets mee kan.daarom is dat gast gedeelte ook een open forum.

En door deze "Brabantse gastvrijheid "zal hij des te eerder zich aangetrokken voelen om lid te worden van dit cluppie.

Dat lid worden komt echt wel als ze hier netjes ontvangen worden.
Helemaal mee eens Staffy,vragen staat vrij.
Gr. Bikkel
Ik denk dat dit ook de achterliggende gedachte is van Joop........!
0
mvg
Gerard

:24:

SREU#0113

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dries
Member
Reactions: 85
Berichten: 2126
Lid geworden op: 19 nov 2008, 19:25
Contacteer:

Re: accu

Bericht door Dries »

gerard schreef:
bikkel schreef:
Staffy schreef:Ik blijf het raar vinden.....waarom mag een gast geen vraag stellen zonder dat iedereen erop duikt , en zegt dat die gast eerst lid móet worden.
Ik persoonlijk vind dit absoluut niet vriendelijk richting de gasten van ons forum.

Laat een gast een echte gast zijn en behandel je gasten dan ook als een echte gast.

Help een gast en geef zo goed mogelijk een reactie waar hij iets mee kan.daarom is dat gast gedeelte ook een open forum.

En door deze "Brabantse gastvrijheid "zal hij des te eerder zich aangetrokken voelen om lid te worden van dit cluppie.

Dat lid worden komt echt wel als ze hier netjes ontvangen worden.
Helemaal mee eens Staffy,vragen staat vrij.
Gr. Bikkel
Misschien is dit wel de achterliggende gedachte is van Joop........?
0
mvg
Gerard

:24:

SREU#0113

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: accu

Bericht door Stosh »

Staffy schreef:Ik blijf het raar vinden.....waarom mag een gast geen vraag stellen zonder dat iedereen erop duikt , en zegt dat die gast eerst lid móet worden.
Ik persoonlijk vind dit absoluut niet vriendelijk richting de gasten van ons forum.

Laat een gast een echte gast zijn en behandel je gasten dan ook als een echte gast.

Help een gast en geef zo goed mogelijk een reactie waar hij iets mee kan.daarom is dat gast gedeelte ook een open forum.

En door deze "Brabantse gastvrijheid "zal hij des te eerder zich aangetrokken voelen om lid te worden van dit cluppie.

Dat lid worden komt echt wel als ze hier netjes ontvangen worden.

Helemaal mee eens!
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
MOD
Gast
Reactions: 1
Berichten: 4690
Lid geworden op: 03 jan 2008, 09:49
Contacteer:

Re: accu

Bericht door MOD »

:stoer: Beste Ben de onderstaande accu is voor de leden van de WSFH met een clubkorting te verkrijgen. Eventueel rechtstreeks te bestellen bij : info@eigenbootservice.nl (Cok van Herk)
Yamaha XV-1900 Midnightstar YT 14 B-4 € 50,55
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
:sterk: 103 PK 183 NM :top:
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 131
Berichten: 1421
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: accu

Bericht door Royal Joop »

Sorry "Ben",
.... ik wist niet dat je al member was. Je GAST status gaf een ander signaal af :-)


Stja dan de overige fans.
Jullie hebben gelijk dat je "gasten" anders zou moeten benaderen en wellicht heb ik in mijn gezellige openingszin :preek: erg weinig ruimte open gelaten voor het warme gevoel :skull: . Dat kwam mede doordat ik uit de tekst opmaakte dat het forum al vaker geraadpleegd was en de gast nog steeds als gast te boek stond.
Hoewel ik begrijp dat een aantal van jullie zich niet helemaal kan vinden in de gemaakte WSFH spelregel probeer ik nu juist deze regel zo goed al mogelijk na te leven. Dus als je vind dat het anders moet dan is dat een mooi onderwerp tijdens de jaarvergadering of een lekker discussie op ons prachtige forum.

Voor de duidelijkheid ik ben niet perse voor of tegen het afschermen van een gedeelte van het forum. Beide standpunten hebben voor- en nadelen voor onze club, onze privacy en voor buitenstaanders.

Tenslotte, had ik eigenlijk zelf wel een wat gezelligere toon kunnen aanslaan :20:. ipv als waakhond tekeer te gaan :nea:
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Plaats reactie