Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RockEDstar
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door RockEDstar »

Morgen de 21-ste(da's snel) wordt de V&H Quiet Baffle voor de Propipe Chrome geplaatst door Service and Parts van Huybers Motoren Schijndel. Schijnt toch nog een heel groot onderdeel(zo'n 60 cm) te zijn. Ik herinner me dat de meidengroep Vanity Six zong: I need 7 inches or more, dus deze baffle is 3 keer zo lang, hahaha. Dit om even een beeld te krijgen hoelang dat apparaat is. Het vrouwelijke timmermansoog blijkt zuiverder te meten dan het mannelijke. Mannen denken altijd veel groter, hahaha. Dus de lengte zal wel korter zijn. Ik ben benieuwd naar de reductie; zou zo'n 13 db moeten schelen. Dus in Volendam kunnen ze rustig ademhalen en evt uitslapen a.s zondag. :24: :24: :24:
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
lex
Gast
Reactions:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door lex »

Het lijkt wel een gemodificeerde duitse handgranaat uit de 2-de W.O.

Das ist ja ein BÀFFLER !!!, WEGWERFEN!!
Gebruikersavatar
RockEDstar
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door RockEDstar »

Pantzerfaust?
0
Gebruikersavatar
lex
Gast
Reactions:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door lex »

ik kon niet op de naam komen.

desalniettemin : Joachim , du kannst im jetst wegwerfen.

mach ich , Franzel!
Gebruikersavatar
White Shark
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 okt 2011, 16:17
Contacteer:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door White Shark »

RockEDstar schreef:Morgen de 21-ste(da's snel) wordt de V&H Quiet Baffle voor de Propipe Chrome geplaatst door Service and Parts van Huybers Motoren Schijndel. Schijnt toch nog een heel groot onderdeel(zo'n 60 cm) te zijn. Ik herinner me dat de meidengroep Vanity Six zong: I need 7 inches or more, dus deze baffle is 3 keer zo lang, hahaha. Dit om even een beeld te krijgen hoelang dat apparaat is. Het vrouwelijke timmermansoog blijkt zuiverder te meten dan het mannelijke. Mannen denken altijd veel groter, hahaha. Dus de lengte zal wel korter zijn. Ik ben benieuwd naar de reductie; zou zo'n 13 db moeten schelen. Dus in Volendam kunnen ze rustig ademhalen en evt uitslapen a.s zondag. :24: :24: :24:
Mijn Baffle is besteld, ben erg benieuwd hoe je V&H zondag klinkt!
0
SREU#0725
Afbeelding
Gebruikersavatar
RockEDstar
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door RockEDstar »

Rene, de standaard binnendemper wordt eruit gehaald en de baffle komt daarvoor in de plaats. Stationair geeft de propipe nu net zoveel(of net zo weinig) geluid als de standaard uitlaat, of misschien wel minder. Bij 2500 toeren is het geluid beduidend minder dan de standaard propipe maar wel duidelijk hoorbaar. Verder opendraaien gas geeft een aanzwellend kabaal maar toch ook minder dan de standaard propipe bij veel gas. Kortom dat ding doet gewoon zijn werk waarvoor het aangeschaft is........
0
Gebruikersavatar
White Shark
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 okt 2011, 16:17
Contacteer:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door White Shark »

RockEDstar schreef:Rene, de standaard binnendemper wordt eruit gehaald en de baffle komt daarvoor in de plaats. Stationair geeft de propipe nu net zoveel(of net zo weinig) geluid als de standaard uitlaat, of misschien wel minder. Bij 2500 toeren is het geluid beduidend minder dan de standaard propipe maar wel duidelijk hoorbaar. Verder opendraaien gas geeft een aanzwellend kabaal maar toch ook minder dan de standaard propipe bij veel gas. Kortom dat ding doet gewoon zijn werk waarvoor het aangeschaft is........
Ed je hebt helemaal gelijk, toch de mooie roffel met een niet te aso sound.
Deze Stratoliner Pipe comparo op Youtube kende je natuurlijk ook al.
http://www.youtube.com/watch?v=9SOllux_ ... e=youtu.be

:stoer:
0
SREU#0725
Afbeelding
Gebruikersavatar
Geekie
Member
Reactions: 10
Berichten: 248
Lid geworden op: 05 mar 2009, 17:51
Contacteer:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door Geekie »

Ook in Amsterdam gaat het donderen wat een geluid geeft deze uitlaat hij zit er sinds gisteren op maar een geweldig geluid.
0
SREU#0384
Afbeelding
Gebruikersavatar
RockEDstar
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door RockEDstar »

Met of zonder extra demper, Hans? Ik heb een extra demper laten plaatsen. Vinden mijn buren prettiger maar in Amsterdam accepteren de omwonenden wat meer van hun buren, heb ik gehoord. :27: :27:
0
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Een nieuwe 2011 Propipe Vance and Hines voor de 1900

Bericht door SkyZip »

RockEDstar schreef:Met of zonder extra demper, Hans? Ik heb een extra demper laten plaatsen. Vinden mijn buren prettiger maar in Amsterdam accepteren de omwonenden wat meer van hun buren, heb ik gehoord. :27: :27:
In Amsterdam is het 24/7 herrie, mijn hele familie komt er vandaan :)

Ohja, zo een ding heet een Stielgranate, een panzerfaust is een soort bazooka (jaren Call Of Duty ervaring)
Plaats reactie