Cliff,
Beter een andere uitlaat kopen. Schijnt nogal moeilijk te zijn binnenin te komen, tenminste als ik de verhalen hierover lees op het duitse Midnightstar-forum. De enige van wie ik weet dat die dat heeft geprobeerd is onze Kleine Jan. Misschien heeft hij een tip voor je.
Kijk ook even op http://www.midnightstar.de
ps. houd je uitlaat in takt want ze zijn nu weer europees aan het zeiken over APK voor motorfietsen. Een nieuwe 1900 uitlaat is erg duur en als die APK doorgaat heb je em nodig en is er nergens meer een 2e hands 1900 uitlaat te koop. Je zou op Ebay een amerikaanse Stratoliner- of Roadlineruitlaat voor erbij kunnen kopen; die heeft een wat zwaarder en donkerder geluid.
standaard uitlaat xv1900 open maken
- RockEDstar
- Gast
- Reactions: 0
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
- Contacteer:
- The Nightrider
- Gast
- Reactions: 7
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 12 jan 2008, 09:21
- Contacteer:
Re: standaard uitlaat xv1900 open maken
Ja dit is inderdaad de manier.
Destijds heb ik er toch nog een RVS buis van 60 mm en 2 mm dik in gelast.
Dan lijkt de uitvoering op de uitlaat van een Stratoliner.
Mijn aangepaste uitlaat is naar Kleine Jan gegaan.
Fred
Destijds heb ik er toch nog een RVS buis van 60 mm en 2 mm dik in gelast.
Dan lijkt de uitvoering op de uitlaat van een Stratoliner.
Mijn aangepaste uitlaat is naar Kleine Jan gegaan.
Fred
0
SREU#0283
Re: standaard uitlaat xv1900 open maken
Zou hem ook heel houden ivm de reden die Ed opgeeft en dan een D&D vervangings demper uit de states bestellen google even op d&d roadliner en je vind ze vanzelf.