Yamaha heeft het eerste nieuws voor 2011 vrij gegeven.

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: Yamaha heeft het eerste nieuws voor 2011 vrij gegeven.

Bericht door Knaks »

walter schreef:Het Unified Brake System voorziet de berijder van het gemak om de voorrem en de achterrem te gebruiken/bedienen met enkel het gebruik van de hendel van de voorrem.
Had ik dit 3 jaar geleden gehad, dan had ik waarschijnlijk mijn been niet gebroken ...... :shock:
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Yamaha heeft het eerste nieuws voor 2011 vrij gegeven.

Bericht door Nightflight »

Altijd prettig om te weten....!

Ik zal binnenkort Motor Centrum West (MCW) eens benaderen om te vragen wat zoiets gaat kosten .....
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Yamaha heeft het eerste nieuws voor 2011 vrij gegeven.

Bericht door Nightflight »

Hoi Walter, waar heb jij deze wijsheid vandaan ?

Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn Yamaha dealer en ik kreeg het volgende antwoord :

" Hoi Rob,


Ik heb je vraag even voorgelegd bij Yamaha Motor Nederland, echter afgelopen november hebben wij onze dealer dag gehad

En daar hebben ze er niets over gezegd. Ook op de site kan ik er niets over vinden, en op site van Yamaha europa staat ook niets.

Het evt. later inbouwen van zo’n systeem is ook echt niet te doen. (nou ja alles kan natuurlijk) maar de kosten zouden dan echt de pan uit rijzen.

Een nieuwe bike zou goedkoper zijn…

Mocht ik nog iets horen van Yamaha dan laat ik het jou ook direct weten."



Rob
Gebruikersavatar
Yogi
R.I.P.
Reactions: 0
Berichten: 1775
Lid geworden op: 12 jan 2008, 09:26
Contacteer:

Re: Yamaha heeft het eerste nieuws voor 2011 vrij gegeven.

Bericht door Yogi »

Nightflight schreef:Hoi Walter, waar heb jij deze wijsheid vandaan ?

Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn Yamaha dealer en ik kreeg het volgende antwoord :

" Hoi Rob,


Ik heb je vraag even voorgelegd bij Yamaha Motor Nederland, echter afgelopen november hebben wij onze dealer dag gehad

En daar hebben ze er niets over gezegd. Ook op de site kan ik er niets over vinden, en op site van Yamaha europa staat ook niets.

Het evt. later inbouwen van zo’n systeem is ook echt niet te doen. (nou ja alles kan natuurlijk) maar de kosten zouden dan echt de pan uit rijzen.

Een nieuwe bike zou goedkoper zijn…

Mocht ik nog iets horen van Yamaha dan laat ik het jou ook direct weten."



Rob
Rob,

Volgens mij zit het verschil in het toepssen op de nieuwe modellen van 2011 zoals Walter aangeeft. Jij praat over het op je 1300 monteren. Ik denk dat daar een communicatiefoutje zit.
0
Groeten uit het dichtstbevolkte motordorp van Nederland
SREU#0180
Afbeelding

yogi69@home.nl
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Yamaha heeft het eerste nieuws voor 2011 vrij gegeven.

Bericht door Nightflight »

yogi schreef:
Nightflight schreef:Hoi Walter, waar heb jij deze wijsheid vandaan ?

Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn Yamaha dealer en ik kreeg het volgende antwoord :

" Hoi Rob,


Ik heb je vraag even voorgelegd bij Yamaha Motor Nederland, echter afgelopen november hebben wij onze dealer dag gehad

En daar hebben ze er niets over gezegd. Ook op de site kan ik er niets over vinden, en op site van Yamaha europa staat ook niets.

Het evt. later inbouwen van zo’n systeem is ook echt niet te doen. (nou ja alles kan natuurlijk) maar de kosten zouden dan echt de pan uit rijzen.

Een nieuwe bike zou goedkoper zijn…

Mocht ik nog iets horen van Yamaha dan laat ik het jou ook direct weten."



Rob
Rob,

Volgens mij zit het verschil in het toepssen op de nieuwe modellen van 2011 zoals Walter aangeeft. Jij praat over het op je 1300 monteren. Ik denk dat daar een communicatiefoutje zit.
Hoi Johan.... ik geloof niet dat er sprake is van een communicatiefoutje...
Ook ik heb gelezen wat Walter heeft geschreven.... op de nieuw modellen van 2011...

Maar ik ben een van die "niet-techneuten" waar Walter het over heeft en heb nergens gelezen dat dat systeem niet op een oud model zou kunnen worden toegepast... vandaar dat ik aan de dealer heb gevraagd of hij er van af wist, of het op het oude model gebouwd zou kunnen worden en wat dat dan zou gaan kosten.... Op al mijn vragen heb ik een antwoord gekregen...
Plaats reactie