via amerika kopen

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred
Gast
Reactions:

via amerika kopen

Bericht door Fred »

hallo beste leden,
ik ben sinds augustus 2009 in het bezit van een nieuwe Yamaha 1300 midnight-star FL nu wil ik de nodige accessoires kopen via de links die hier op de site staan, is dit betrouwbaar,en zijn het orginele onderdelen?? en wat kost het verzenden van deze spullen.
De laatste vraag is hoe lang het duurt voor het in Nederland bezorgd wordt,en kan je ergens klagen als het beschadigd is??
ik hoor graag van jullie
Fred :star:
Gebruikersavatar
Rebel57
Gast
Reactions: 13
Berichten: 1768
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: via amerika kopen

Bericht door Rebel57 »

Fred schreef:hallo beste leden,
ik ben sinds augustus 2009 in het bezit van een nieuwe Yamaha 1300 midnight-star FL nu wil ik de nodige accessoires kopen via de links die hier op de site staan, is dit betrouwbaar,en zijn het orginele onderdelen?? en wat kost het verzenden van deze spullen.
De laatste vraag is hoe lang het duurt voor het in Nederland bezorgd wordt,en kan je ergens klagen als het beschadigd is??
ik hoor graag van jullie
Fred :star:
Hallo Fred, allereerst welkom hier. Meestal stellen we het op prijs dat je je even voorstelt.
Maar op jouw vraag terug te komen, de amerikaanse bedrijven waar leden hun motordelen bestellen (bv Hellrisercustoms) zijn uiterst betrouwbaar. Op het moment dat je besteld krijg je automatisch ook de shippingcosts.
Wat je je hier aan inklaringskosten moet betalen hangt sterk af vd waarde wat je besteld.
Als vuistregel, hanteer ik de USD-prijs als euro-prijs voor het totaal.
Levertijden zijn afhankelijk van de wijze van verzending en zal zeker 4 tot 6 wk in beslag nemen
Kies je voor en spoedverzending dan heb je dat met een paar dagen in huis, maar kost beduidend meer
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fred
Gast
Reactions:

Re: via amerika kopen

Bericht door Fred »

Hallo beste leden,
ik zal me even voorstellen: ik ben Fred Bijenveld uit Almere, ben 52 jaar oud,gescheiden sinds een paar jaar, vader van 2 jongens, één van 18 jaar, en één van 23 jaar.
Ik had al antwoord gekregen op mijn vragen, alleen wat is het voordeel om in Amerika te kopen als us dollar gelijk is aan de euro ?? graag een reacktie

Gr Fred 06-23973337
Gebruikersavatar
izirider
WSFH-Support
Reactions: 22
Berichten: 1546
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:38
Contacteer:

Re: via amerika kopen

Bericht door izirider »

Welkom!
Omdat de prijzen in Dollars in de states lager zijn dan hier in euro's!
0
SREU#0173

*** Life is a Party! ***
:tease: Never underestimate the power of idiots in large groups!!! :tease:

Afbeelding

izirider@hotmail.com
Gebruikersavatar
Rebel57
Gast
Reactions: 13
Berichten: 1768
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: via amerika kopen

Bericht door Rebel57 »

dollar-prijs plus kosten = aan europrijs

bv iets kost 150 USD plus kosten dan is jouw prijs inkl 150 euro
snappie
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: via amerika kopen

Bericht door RockEDstar »

Hallo Fred, ik heb alleen nog maar via Sportsplaza besteld.
Sportsplaza levert alleen maar officiële Yamaha parts met zo'n 30 tot 35 procent korting. Een accessoire dat normaal in Amerika 150 dollar kost , krijg je bij Sportsplaza met een derde korting en dan betaal je 100 dollar.,Verreken je dit met de euro-dollar koers dan kost dit voor ons zo'n 65 euro. Tel hierbij op de invoerrechten en de kosten van verzending(altijd via US Postals-TNT doen omdat dat het goedkoopste is). UPS levert sneller af maar is veel duurder. Het totaalbedrag bij Sportsplaza via US Postals scheelt alles bij elkaar toch zo'n 20 a 25 procent of meer. Is toch mooi meegenomen en het wordt thuis afgeleverd.
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: via amerika kopen

Bericht door knutselsmurf »

Bijkomend en niet geheel onbelangrijk is dat een hoop mooie spullen hier gewoon niet te koop zijn en daar wel. En je wil wel eens wat. Verder moet je eens een vergelijk maken wat dezelfde spullen hier en daar kosten, zoals IZI bedoeld.
Gebruikersavatar
Adje
Gast
Reactions: 2
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 jan 2008, 19:02
Contacteer:

Re: via amerika kopen

Bericht door Adje »

RockEDstar schreef:Hallo Fred, ik heb alleen nog maar via Sportsplaza besteld.
Sportsplaza levert alleen maar officiële Yamaha parts met zo'n 30 tot 35 procent korting. Een accessoire dat normaal in Amerika 150 dollar kost , krijg je bij Sportsplaza met een derde korting en dan betaal je 100 dollar.,Verreken je dit met de euro-dollar koers dan kost dit voor ons zo'n 65 euro. Tel hierbij op de invoerrechten en de kosten van verzending(altijd via US Postals-TNT doen omdat dat het goedkoopste is). UPS levert sneller af maar is veel duurder. Het totaalbedrag bij Sportsplaza via US Postals scheelt alles bij elkaar toch zo'n 20 a 25 procent of meer. Is toch mooi meegenomen en het wordt thuis afgeleverd.
Hoi Ed, heb je een link.
kan hem niet vinden.
0
SREU#0139
Afbeelding

"The Jazz"
Gebruikersavatar
Staffy
Member
Reactions: 48
Berichten: 1638
Lid geworden op: 12 jan 2008, 19:45

Re: via amerika kopen

Bericht door Staffy »

adje schreef:
RockEDstar schreef:Hallo Fred, ik heb alleen nog maar via Sportsplaza besteld.
Sportsplaza levert alleen maar officiële Yamaha parts met zo'n 30 tot 35 procent korting. Een accessoire dat normaal in Amerika 150 dollar kost , krijg je bij Sportsplaza met een derde korting en dan betaal je 100 dollar.,Verreken je dit met de euro-dollar koers dan kost dit voor ons zo'n 65 euro. Tel hierbij op de invoerrechten en de kosten van verzending(altijd via US Postals-TNT doen omdat dat het goedkoopste is). UPS levert sneller af maar is veel duurder. Het totaalbedrag bij Sportsplaza via US Postals scheelt alles bij elkaar toch zo'n 20 a 25 procent of meer. Is toch mooi meegenomen en het wordt thuis afgeleverd.
Hoi Ed, heb je een link.
kan hem niet vinden.
http://www.yamahasportsplaza.com/
0
Staffy

Afbeelding

Old soldiers never die, they just fade away.
Gebruikersavatar
Adje
Gast
Reactions: 2
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 jan 2008, 19:02
Contacteer:

Re: via amerika kopen

Bericht door Adje »

thanks staffy
0
SREU#0139
Afbeelding

"The Jazz"
Plaats reactie