via amerika kopen

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: via amerika kopen

Bericht door Nightflight »

Johan,

Jammer dat jij deze ervaring met Sportsplaza hebt.
Ik heb zelf al diverse malen een aantal dingen besteld bij deze gasten, maar zorgde er dan wel voor dat ik zeker wist dat ik het juiste onderdeel bestelde.
Niet omdat iemand me dat verteld had, maar juist om dit soort dingen te voorkomen...
Ik heb ook gewoon van te voren een mailtje gestuurd en gezegd dat ik dit en dat wilde bestellen en dat ik wilde weten wat de transportkosten waren. Ze hebben me nooit (te) hoge UPS kosten doorberekend en ik heb me nooit belazerd gevoeld... Misschien ligt het wel gewoon aan jou ??? ;)

Ik heb (nog) geen negatieve ervaringen met deze gasten en ook op het 1300 forum - www1300tourer.com staan ze gewoon goed aan geschreven...

Fred,
Wat betreft de levertijd; deze is voornamelijk afhankelijk van de douane hier... de goederen zelf worden vrij snel (binnen enkele dagen) verstuurd maar de meeste tijd leek mij in het inklaren te gaan zitten.... 4-6 weken heb ik nog nooit meegemaakt... meestal was het er wel met een week of 3 ....

Leuk dat er weer een nieuwe 1300 bij is... de 4e geloof ik ?
Fred, check ook eens even het forum van www.1300tourer.com (vergeet niet je bio in te vullen anders krijg je Conrad uit Canada achter je aan!!), zeker weten dat je een hoop leuke ideeen opdoet daar....

Tip; uit ervaring kan je je geld voor de 1300 het beste als volgt uitgeven
1) Jack's O2 Mod (slechts USD 50 en absoluut het geld waard)
2) een ander stuur
3) een ander zadel
4) Chrome
5) Chrome
6) nog meer Chrome....

tot snel ....

Mzzl = Rob
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: via amerika kopen

Bericht door RockEDstar »

Ik heb goede ervaringen met bestellen bij Sportsplaza. Over een ding ben ik het met je eens; Vooraf(per mail)altijd duidelijk maken wat je wilt en de juiste Yamaha partnumbers/bestelnummers/produktomschrijvingen en je type motorfiets vermelden. Vragen wat de totale kosten zijn van je bestelling en de kosten van verzending via US Postals. Dit laatste is belangrijk omdat Sportsplaza standaard via UPS verzendt, wat veelal kosteloos is in de Joe Naait Um Steeds, maar naar Europa is die verzendmethode erg duur.
0
Gebruikersavatar
Fred
Gast
Reactions:

Re: via amerika kopen

Bericht door Fred »

hallo beste mensen,
bedankt voor jullie leuke reacties, en meedenken.
Kan iemand mij helpen als ik die accessoires ga bestellen? en kijken bij wie ik in Amerika alles veilig voor de beste prijs kan bestellen? Graag iemand die hier goede ervaringen in hebt.Ben niet zo'n held met computers,
graag tot horens Gr Fred 06-23973337
Plaats reactie