Backrest driver

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
one.9
Gast
Reactions:

Backrest driver

Bericht door one.9 »

Hoi allen.

De M.S. die ik "op t oog" heb wil ik gaan proefrijden. Een vraag.

Mocht t nodig blijken zijn er , liefst originele, rugsteunen te verkrijgen voor de berijder? Ik zie wel eea ,maar lijkt mij niet origineel.

Bedankt vast!

Gr Rob.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Backrest driver

Bericht door knutselsmurf »

Dat is inderdaad niet origineel. Vaak betreft het aftermarket materiaal. Mustang, Corbin en zeker Ultimate maken daar mooie, comfortabele zadels voor. Maar dat kost ook een paar centen. Maar het zit wel zodanig, dat je niet moe wordt, geen drukplekken op je reet en je voor je comfort niet van je motor af hoeft. Alleen om te tanken!!
En mogelijk kun je zelf iets monteren, ook een (goedkopere) optie.
Gebruikersavatar
one.9
Gast
Reactions:

Re: Backrest driver

Bericht door one.9 »

Idd ja....mooie dingen gezien!! Maar eens de ervaringen "uitlezen" Dank je vast!

Verder eea gelezen over kleppen stellen. Ze zijn dus EN hydraulisch stellend en bovenin moeten ze nog eens handmatig gesteld worden, okee!!

Waarbij van n bij elkaar horend paar er maar 1 gesteld kan worden. Goh....ga k s over piekeren. Op zich goed te doen lijkt t wel.

Leuk leesvoer zo n manual. Ff naar de winkel...T is op... :bier:
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Backrest driver

Bericht door knutselsmurf »

Manuel kan ik je in PDF wel even toesturen, Rob. Moeilijk zoeken in de winkel denk ik.
Bij het kleppen stellen stel je alleen het verschil in de speling tussen de twee kleppen. Vloeitjesdik volgens de rokers.
Gebruikersavatar
one.9
Gast
Reactions:

Re: Backrest driver

Bericht door one.9 »

Thnx, was ik inmiddels achter gekomen... Had n PDF gevonden bij Dr Google... T is domweg iets wat te maken heeft met onderlinge speling kleppen. Van 0.000 tot max 0.004?? Als ik t goed gelezen heb...Ik zie t als volgt. Mochten de kleppen onderling n grote ruimte hebben en je stelt ze naar de waarden ZOU t kunnen zijn dat t "even rammelt" omdat de hydrostellers eerst weer door olie "gevoed" moeten worden. De klep met de stelschroef is immers altijd ok...mits de hydrosteller ok is vanzelf...Dat gebeurt zoals ik t lees onderin...Grappig!! Maar nog n manual zou ik....erg op prijs stellen hoor...Ik kan daar tijden in loeren, zeker als t vreemd is, in mijn geval. De GW s kan ik wel dromen inmiddels..... :stoer:
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Backrest driver

Bericht door Leen »

Gebruikersavatar
one.9
Gast
Reactions:

Re: Backrest driver

Bericht door one.9 »

Gedaan!! Thnxx...
Plaats reactie