bagagerek

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peelridder
Gast
Reactions:

bagagerek

Bericht door peelridder »

iemand een bagage rek te koop voor een midnight star?
Gebruikersavatar
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 26
Berichten: 1379
Lid geworden op: 13 jan 2008, 11:19
Contacteer:

Re: bagagerek

Bericht door Zwarzenekkerdt »

Effe bij knutsel vragen, die kan ze maken
0
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: bagagerek

Bericht door knutselsmurf »

Bedoel je zoiets of meer voor de sier?
Afbeelding
Ik heb voor de Midnight drie afmetingen gebouwd, passend op de snelsluiting.
Gebruikersavatar
peelridder
Gast
Reactions:

Re: bagagerek

Bericht door peelridder »

als ik dat zie lijkt me aan de grote kant , iets kleiners die met de welving van het spatbord meeloopt , heb je da ?
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: bagagerek

Bericht door knutselsmurf »

Ik heb dat(nog) niet, ik heb geen voorraad. Aan de breedte kan ik weinig veranderen, het spatbord is gewoon zo breed. Oversteek kan korter en je kan eer voor kiezen om geen bovenplaat te nemen en dan misschien een strip extra. Ziet er dan wat luchtiger uit en lijkt dan niet zo groot.
Ik maak ze op bestelling.
Gebruikersavatar
peelridder
Gast
Reactions:

Re: bagagerek

Bericht door peelridder »

Wat ik zo'n beetje wil is een rekje op de plaats en in de plaats van het duozitje.
Ik heb van die throw over zadeltassen en die hoeven alleen het spatbord niet te raken en er moet een roltas op kunnen. Kun je zoiets in mekaar knutselen ?
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: bagagerek

Bericht door knutselsmurf »

Nee, dat gaat, zeker op het moment niet lukken. Ik ben daar eens mee bezig geweest, hoop getekend en gerekend omdat het rek dan over twee assen rond moet zijn. Daar was toen binnen de club geen belangstelling voor, dus dat project is in de prullenbak gegaan.
Wil daar best eens over nadenken, en het is ook best te maken, maar dat wordt hem deze stille periode niet meer. Eerst een Wildstar project afmaken, een 1900 onderhouden, het motorblok van de Blue Star nog even onder handen nemen en 18 februari een nieuw huis van mijn zoon bewoonbaar maken.
Dat heb je met die gepensioneerde, nooit geen tijd!! Maar ik noteer het wel, zo rond maart is mijn hoofd weer leeg denk ik.
Dan moet er op de motor gemeten worden en dan is het mogelijk al weer rijdbaar weer. Ik houd de deur open als je daar op wilt wachten.

EDIT Even een kleine nuance, gewoon nee zeggen is geen optie. Stond onder de douche en liet de zaak nog eens de revue laten passeren.
Het gaat om een 1900, rek waar tassen overheen kunnen en waar een rol op moet kunnen. Dat eerder genoemde rekje in de plaats van de duo is een ander onderwerp.
Vraag, kun je leven met de twee zijkanten, die dan bij de 1900 op de plaats van de rail komen?

Zie de foto hierboven. Loopt perfect mee in de ronding van het spatbord, daar zijn ze op gemaakt.
Dan zou ik de tussenruimte gewoon kunnen opvullen, dus geen oversteek. Kan met drie strip en eventueel een plaatje dunne trespa.
Vraag twee is dan of je uit de voeten kunt met je tassen. Spatbord is lager en rond, mogelijk komen ze dan wel wat hoger te hangen. Maak je daar eens een voorstelling van. Want dan heb ik de maatvoering nog wel, denk ik. Kijk ik René nog een keer lief aan en dan kan het er wel tussendoor.
Gebruikersavatar
peelridder
Gast
Reactions:

Re: bagagerek

Bericht door peelridder »

Denk niet dat het wat gaat worden dan.
Ik heb n.l. al zadeltasbeugels. Ik ga eens een rekje proberen van highway hawk die hebben ze voor de 1900 zag ik.
Als dat helemaal niks is ga ik begin volgend jaar contact met je zoeken en bekijken we het eens opnieuw , kun je ook al je andere projecten doen.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Plaats reactie