Eigenaardigheden

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Thefons »

perry schreef: WD40 is niet waterbestendig en spoeld gewoon weg waarna de roest verder kan gaan.
Is het de dop zelf die roest?.
Voor wat betreft de tankrand,deze behandelen met hammarite of stop rust.
Daar weet ik zeker van dat het voor jaren bescherming bied tegen roest.
Roest kwam van de tankrand en plakte vervolgens aan de rubberen rand. Gevolg denk ik van 3/4 jaar niet openen.
de Hammerite is denk ik wel een goede tip..nu even bedenken hoe ik het tankgat dicht hou als ik de Hammerite erop spuit.. heb alleen een spuitbus in huis, geen blikje/kwast. Komt goe! :34:
Gebruikersavatar
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 26
Berichten: 1379
Lid geworden op: 13 jan 2008, 11:19
Contacteer:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Zwarzenekkerdt »

DAt knipper relais heb ik wellicht nog liggen. Had. Voor mijn midnightstar een Raider, die had die automatische knipperafslag ook.
0
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Thefons »

Zwarzenekkerdt schreef:DAt knipper relais heb ik wellicht nog liggen. Had. Voor mijn midnightstar een Raider, die had die automatische knipperafslag ook.
Ik hou me aanbevolen! Als je het hebt gevonden en er een prijs aan kan hangen hoor ik het graag! :top:
Gebruikersavatar
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 26
Berichten: 1379
Lid geworden op: 13 jan 2008, 11:19
Contacteer:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Zwarzenekkerdt »

Ik zal het even nagaan Fons. Kom ik later even op terug.
0
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Thefons »

SkyZip schreef:Bij IvansReflash mappen ze de originele ECU dus zonder powercommander, dit in combinatie met het K&N luchtfilter en volledig weglaten van de luchthapper leverde op de testbank 172 Nm, 118 pk en een verbruik van 1:15,5 gemiddeld. (En standaard uitlaat)
Ik zit nog eens ff naar die waarden te kijken: zijn dit de waarden van een midnight star? Of van een originele roadliner/stratoliner?
Want 118pk is wel flink meer als wat ik( en als ik zo op andere fora lees vele andere) uit de midnight heb gekregen.... De road en strato hebben om te beginnen al 100+ pk vermogen, en dan zijn je waardes wel logischer!
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door SkyZip »

Ik heb een Strat, dus die begon al op 100 pk.
Maar mijn ecu heeft wel een remapping gehad, maar nog niet van Ivans (kwam ik later achter) Dus ik heb nu een 2de ecu besteld via ebay en die stuur ik op naar Ivans en dan zou hij ook zuiniger moeten lopen.
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Thefons »

Ik ben erg benieuwd naar de resultaten!
En ik vraag me dan ook meteen af wat er nog meer anders is als de ecu en de luchtinlaat! Ik kan me haast niet voorstellen dat ook in de uitlaat of zelfs in de koppen verschillen zitten, maar wie weet hier het fijne van?
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Thefons »

Vandaag heeft motorcity Amsterdam mijn stuur verhoogd en de koppeling en alle remleidingen vervangen door mooi lichtblauwe leidingen. Zie de plaatjes:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Als laatste heb ik net een rugsteun voor de rijder binnen gekregen. Die ga ik pas morgen na de N/H-rit monteren, anders weet ik morgen niet wat het resultaat is van de risers.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Thefons »

Zwarzenekkerdt schreef:Ik zal het even nagaan Fons. Kom ik later even op terug.
Ik heb op het internet inderdaad gevonden dat het relais de automatische afslag schakeling bevat. Het lijkt er wel op dat dat relais een extra aansluiting heeft, maar zeker weten doe ik dat niet. De fotos van het Midnight relais waren niet duidelijk genoeg om er een verschil in te zien. Het strato relais had zo te zien 5 aansluitingen. Het wiring schema van een strato laat zien dat er een wit/gele draad aan zit, die én naar de speed sensor én naar de ecu leidt. Dit zou de cut-off schakeling moeten zijn die het relais uitzet( en dus de knippers). Ik heb het schema niet van de midnight.
Dus nu moet ik fysiek nog gaan controleren of die wit/gele draad ook op mijn midnight te vinden is,( en ook of er 5 aansluitingen aan het relais zitten) zodat ik ook het usa model relais zou kunnen aansluiten.
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: Eigenaardigheden

Bericht door Willem Polman »

SkyZip schreef:Ik heb een Strat, dus die begon al op 100 pk.
Maar mijn ecu heeft wel een remapping gehad, maar nog niet van Ivans (kwam ik later achter) Dus ik heb nu een 2de ecu besteld via ebay en die stuur ik op naar Ivans en dan zou hij ook zuiniger moeten lopen.

Hoi Joop, Zodra je wat meer weet, hoor ik het graag van je, i.v.m. mijn problemen (zie WSFH Facebook). Ik probeer het probleem vanavond op het forum te zetten, want de dealer komt er niet uit.
0
Plaats reactie