Zadeltassen

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vandaahl
Gast
Reactions: 33
Berichten: 328
Lid geworden op: 01 mei 2016, 13:42
Contacteer:

Zadeltassen

Bericht door Vandaahl »

Iemand nog een goed adres voor mooie lederen zadeltassen? Wel kwaliteit, maar niet de hoofdprijs?

Zelf kwam ik o.a. Stanzi tegen. Iemand daar ervaring mee?
http://www.stanzi.nl/leren%20motoraccessoires.htm
0
Gebruikersavatar
HammR
Gast
Reactions: 2
Berichten: 771
Lid geworden op: 12 feb 2008, 19:14
Contacteer:

Re: Zadeltassen

Bericht door HammR »

0
Groet'n,

Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Gebruikersavatar
Vandaahl
Gast
Reactions: 33
Berichten: 328
Lid geworden op: 01 mei 2016, 13:42
Contacteer:

Re: Zadeltassen

Bericht door Vandaahl »

Ziet er goed uit!
0
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Zadeltassen

Bericht door Leen »

Motortassen.nl zijn ook goede tassen destijds voor mijn w* ook tassen bij gekocht, zit in Waalwijk.
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Zadeltassen

Bericht door Reef »

Ik heb nog wel een paar mooie tassen liggen. Hoef er niet de hoofdprijs voor. Als je interesse hebt, stuur maar pb :top:
0
Gebruikersavatar
Vandaahl
Gast
Reactions: 33
Berichten: 328
Lid geworden op: 01 mei 2016, 13:42
Contacteer:

Re: Zadeltassen

Bericht door Vandaahl »

Reef schreef:Ik heb nog wel een paar mooie tassen liggen. Hoef er niet de hoofdprijs voor. Als je interesse hebt, stuur maar pb :top:
Dag Reef, bedankt voor je aanbod. Interesse heb ik wel. Blijkbaar zijn er meer clubleden die wel een paar tassen over hebben. Ik ga zondag a.s. bij een ander clublid een paar originele Yamaha tassen passen. Mocht dat niet wat worden, dan krijg je een PB!
0
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Zadeltassen

Bericht door Reef »

:top: succes...hoor het wel!
0
Gebruikersavatar
Vandaahl
Gast
Reactions: 33
Berichten: 328
Lid geworden op: 01 mei 2016, 13:42
Contacteer:

Re: Zadeltassen

Bericht door Vandaahl »

Afgelopen zondag ben ik bij Jaap en Eelkje op bezoek geweest om een paar originele Yamaha zadeltassen te 'passen'. Daar werd ik zeer vriendelijk ontvangen. Ik had mijn motor al bij de buren op de oprit gezet. :sukkel: Maar goed. Daarna gezellig een bakje koffie doen en een beetje ouwehoeren. Toen werd het tijd om de werkplaats en de motoren te bewonderen. Mooie motoren maar ook een hele mooie knutselruimte. Daar ben ik stiekem wel een beetje jaloers op. Uitstekend voor 'winterprojecten'!

Ik schreef de tassen 'passen' want ze zijn eigenlijk niet voor een Midnightstar bedoeld maar voor een Wildstar. Mooie, zware lederen kwaliteit tassen met beugel. En qua vorm, ook prima passend bij een Midnightstar. Jaap en ik zagen beide wel mogelijkheden om de beugel passend te maken. Daar wilde ik nog wel even over nadenken en overleggen met mijn handige buurman.

Maar tijdens de prachtige rit naar huis, begon ik toch te twijfelen of ik de tassen wel 'permanent' op mijn motor wilde hebben. Natuurlijk kan je steeds de beugel eraf halen maar dat is ook niet echt handig. En de motor zonder tassen vind ik toch mooier. Dus heb ik Jaap na een nachtje slapen toch maar bericht gedaan dat ik de tassen niet van hem overneem. Dus als er nog iemand van jullie is, die op zoek is naar een paar goede tassen...
0
Plaats reactie