Crashbar deflector, nieuw project

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3757
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Kokkie »

Fonsie....net als de vorige keer....foto aanklikken in je google album, en dan pas de link kopieren....
We zien nu de fotos niet...

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Thefons »

De oogst ,bijna 2 vierkante meter leer!:
De oogst-2 m2 aanleer.jpeg
de trieste resten van een eens mooie feuatuill.. goed voor grof vuil
De stoelrest gaat naar grofvuil.jpeg
en nu met karton aan de slag om de juiste patronen te maken....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Thefons »

Kokkie schreef:Fonsie....net als de vorige keer....foto aanklikken in je google album, en dan pas de link kopieren....
We zien nu de fotos niet...

Kokkie
komt uit google drive, heb ze nu als bijlage gedaan, beter zo?
moet ze dan wel elke keer even verkleinen naar 800x600
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3757
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Kokkie »

perfect te zien... je hebt de fotos nu volgens mij geupload naar het forum...kan ook...

Trouwens pas op met fotos....die ene met die donor-stoel ernaast... doet de fantasie op hol slaan haha...en voor je het weet gaat er een lampje bij Knutsel branden, en maaktie zoiets na...

Afbeelding
0
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Thefons »

Kokkie schreef:perfect te zien... je hebt de fotos nu volgens mij geupload naar het forum...kan ook...

Trouwens pas op met fotos....die ene met die donor-stoel ernaast... doet de fantasie op hol slaan haha...en voor je het weet gaat er een lampje bij Knutsel branden, en maaktie zoiets na...
Whaa lol. Een custum chopper met zijspan :star:
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door knutselsmurf »

Nee, ik maak voorlopig niks meer na, heb mijn tijd hard zat nodig om de huidige ideeën vorm te geven, liefst voor het treffen.
Ligt er ook weer eens wat anders in de Fanshop. Daar kan ik overigens wel leer stikken, heb daar een hele mooie machine vvor aangeschaft.
De visite-kaartjes zijn al klaar!!
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Thefons »

Nu ben ik nieuwsgierig: je hebt een naaimaschine die leer kan stikken? Dit is voor de naadjes? Of bedoel je een machine voor het borduren van het leer( logo?)
In beide gevallen lijkt me dan een rit jou kant op wel interessant worden, zodra ik dat aankan. Kunnen we ook even kijken of de smurf-deflectors gaan passen, of dat ik mijn crashbar verlichting mischien moet verplaatsen.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door knutselsmurf »

De machine die ik heb aangeschaft is voor de Fanshop, Fons. Bedoelt om, als de klant zijn aanschaf meteen op zijn vest genaaid wil hebben, dat ter plekke kan. Is dus niet van mij en staat ook niet hier maar in opslag bij de rest van de clubspullen. En het is er een voor de naadjes.
En treft het dat jij tijdens het treffen in onze verre provincie zit, dus je gaat hem niet eens zien, helaas.
En voor je lamp moet je er gewoon een uitsparing in stikken.
De kans bestaat dat je met deze oplossing de Lowers niet meer nodig hebt omdat je de meeste wind al kwijt bent.
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Thefons »

Tjee das dan mooi pech, je zou er bijna die reis naar een verre provincie voor opgeven ( mijn meisje: :20: )
Ma goe: het was mijn idee om die dingen in de koffers mee te nemen en te gebruiken als het weer eens regend, dus niet elke dag. Die smurf deflectors wil ik wel gewoon vast gemonteerd hebben.
Daarom wilde ik er ook niet zoveel aan uitgeven, was niet van plan ze altijd op de motor te hebben. En dan is dit gewoon leuk. :pompom:

Ben vandaag in de weer geweest met papier/schaar/plakband. Er zit een rare draai in de crashbar, moet er denk ik een soort coupe-naad in maken (is een motor dan toch vrouwelijk? Of opend dit weer een nieuwe discussie? :mod: )
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Crashbar deflector, nieuw project

Bericht door Thefons »

Kreeg een goeie tip van schoonmoeder: maak het eerst in textiel, die kan een gewone naai machine wel aan, en dan als het de goede afmetingen is het patroon op leer overzetten. De meeste kledingreparatie tokos kunnen ook leren jassen naaien, en dan met dat patroon die toko dat laten naaien!
Plaats reactie