roberto schreef:Heren vlak schuiverts even een vraag,mijn fiets staat momenteel in Poeldijk bij KMS motoren
de goede man belde me vanmiddag en vertelde dat de carburateur te ruim in het inlaat manifold
zit maw te veel speling,heeft 1 van jullie hier ervaring mee ??
Laat even wat weten kan ik het doorbellen aan hem.
thanks guys !!
da's mooi K*T man.
wat nu???
originele manifold past wel???
roberto schreef:ik heb geen idee weet niet waar dat ding is gebleven,heb jij hem nog ??
kan jij de binnendiameter eens opmeten mocht je hem nog hebben .
thx
ja, ik heb 'm nog wel.
zal morgen even zoeken.
en meten.
en bellen.
Ik heb een 45 mm vlakschuiver, Knaks, Gerben een 42 mm.
Maar bij mijn weten hebben we allemaal geen problemen gehad met de manifold.
De mijne is de originele aangepast door Gerben, carburator zit er zo goed klem in dat hij vast zit met een tyrap.
0
SREU#0001 "Die kleine Grüne" aka "The Lizz" 103 PK 183 NM
de buitendiameter van de std. carb schijnt dus 48mm te zijn
Johan (Rebel 57) heeft de hsr voor me gemeten en daarvan is de buitendiameter
46mm,vandaar dat de hsr dus enigszins "losjes"in het manifold
hangt.
En nu afwachten tot dinsdag,er moest een langere gaskbel op die is
besteld en komt dinsdag binnen,voor mij dus niet tuffen morgen.
Hij zou iets verzinen voor die carb/manifold aansluiting heb geen idee wat
maar zal wel goed gaan komen.