alternatief voor de Barnett koppelingveer

Technische vragen over alles wat met performance te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerben termignoni
Gast
Reactions:

alternatief voor de Barnett koppelingveer

Bericht door gerben termignoni »

Ga je met je bike niet verder dan hoogcompressiezuigers en/of bigbore dan volstaat de drukgroep van de warrior.
Deze is 25% sterker dan orgineel en makkelijker bedienbaar dan de Barnett.

bestelnummer: 1FK-16334-00 (kost ongeveer 70 euro)

Gerben
Gebruikersavatar
Rebel57
Gast
Reactions: 13
Berichten: 1768
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: alternatief voor de Barnett koppelingveer

Bericht door Rebel57 »

gerben termignoni schreef:Ga je met je bike niet verder dan hoogcompressiezuigers en/of bigbore dan volstaat de drukgroep van de warrior.
Deze is 25% sterker dan orgineel en makkelijker bedienbaar dan de Barnett.

bestelnummer: 1FK-16334-00 (kost ongeveer 70 euro)

Gerben
Ja Gerben, had dat ook al gezien. Is wel een iets goedkoper alternatief, maar niet verder gaan dan de Bigbore klinkt helemaal niet goed (zoiets als een PUNT, terwijl ik meer denk aan een komma)
Dank zij de lage Dollar zijn veel zaken voor ons goedkoper :24:

Een ding is echt zeker, je moet iets aan de koppeling doen deze slipt nu al behoorlijk als ik maar iets gas geef.
Laat staan als mn WS straks met een dubbele HSR42 brult
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Gebruikersavatar
gerben termignoni
Gast
Reactions:

Re: alternatief voor de Barnett koppelingveer

Bericht door gerben termignoni »

Rebel,

Als ik tussen de regels en komma's doorlees dan ben je naast een bigbore, dubbele HSR en een zelfgemaakte uitlaat nog meer van plan...? :clap: :clap: :top:

Ik heb begrepen dat er starrijders zijn die iets meer pit in hun bike willen hebben vandaar de tip.

Hoogcompressiezuigers, dynatek 3000 en een warriorkoppelingveer in combinatie met dikkere startkabels kosten ongeveer 600 euri aan onderdelen en maken je bike 20 pk en 20 NM sterker..

Eenzelfde bedrag kost ook een hypercharger en longshots en die leveren echt geen 20 pk op........ (en die hebben de meesten toch al op hun bike geschroefd)

Gerben
Gebruikersavatar
Rebel57
Gast
Reactions: 13
Berichten: 1768
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: alternatief voor de Barnett koppelingveer

Bericht door Rebel57 »

gerben termignoni schreef:Rebel,

Als ik tussen de regels en komma's doorlees dan ben je naast een bigbore, dubbele HSR en een zelfgemaakte uitlaat nog meer van plan...? :clap: :clap: :top:

Ik heb begrepen dat er starrijders zijn die iets meer pit in hun bike willen hebben vandaar de tip.

Hoogcompressiezuigers, dynatek 3000 en een warriorkoppelingveer in combinatie met dikkere startkabels kosten ongeveer 600 euri aan onderdelen en maken je bike 20 pk en 20 NM sterker..

Eenzelfde bedrag kost ook een hypercharger en longshots en die leveren echt geen 20 pk op........ (en die hebben de meesten toch al op hun bike geschroefd)

Gerben

Nou Gerben. ik laat het nog even bij de BigBore etc etc, maar .... toch nog even een kleinigheidje :bloos:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M7THFU6G.jpg

Ben alleen nog bezig de manifold te veranderen.

Wel ontzettend mooi spul van Rivera

http://www.customchrome.com
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Plaats reactie