Ga je met je bike niet verder dan hoogcompressiezuigers en/of bigbore dan volstaat de drukgroep van de warrior.
Deze is 25% sterker dan orgineel en makkelijker bedienbaar dan de Barnett.
bestelnummer: 1FK-16334-00 (kost ongeveer 70 euro)
Gerben
alternatief voor de Barnett koppelingveer
Re: alternatief voor de Barnett koppelingveer
Ja Gerben, had dat ook al gezien. Is wel een iets goedkoper alternatief, maar niet verder gaan dan de Bigbore klinkt helemaal niet goed (zoiets als een PUNT, terwijl ik meer denk aan een komma)gerben termignoni schreef:Ga je met je bike niet verder dan hoogcompressiezuigers en/of bigbore dan volstaat de drukgroep van de warrior.
Deze is 25% sterker dan orgineel en makkelijker bedienbaar dan de Barnett.
bestelnummer: 1FK-16334-00 (kost ongeveer 70 euro)
Gerben
Dank zij de lage Dollar zijn veel zaken voor ons goedkoper
Een ding is echt zeker, je moet iets aan de koppeling doen deze slipt nu al behoorlijk als ik maar iets gas geef.
Laat staan als mn WS straks met een dubbele HSR42 brult
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: alternatief voor de Barnett koppelingveer
Rebel,
Als ik tussen de regels en komma's doorlees dan ben je naast een bigbore, dubbele HSR en een zelfgemaakte uitlaat nog meer van plan...?
Ik heb begrepen dat er starrijders zijn die iets meer pit in hun bike willen hebben vandaar de tip.
Hoogcompressiezuigers, dynatek 3000 en een warriorkoppelingveer in combinatie met dikkere startkabels kosten ongeveer 600 euri aan onderdelen en maken je bike 20 pk en 20 NM sterker..
Eenzelfde bedrag kost ook een hypercharger en longshots en die leveren echt geen 20 pk op........ (en die hebben de meesten toch al op hun bike geschroefd)
Gerben
Als ik tussen de regels en komma's doorlees dan ben je naast een bigbore, dubbele HSR en een zelfgemaakte uitlaat nog meer van plan...?
Ik heb begrepen dat er starrijders zijn die iets meer pit in hun bike willen hebben vandaar de tip.
Hoogcompressiezuigers, dynatek 3000 en een warriorkoppelingveer in combinatie met dikkere startkabels kosten ongeveer 600 euri aan onderdelen en maken je bike 20 pk en 20 NM sterker..
Eenzelfde bedrag kost ook een hypercharger en longshots en die leveren echt geen 20 pk op........ (en die hebben de meesten toch al op hun bike geschroefd)
Gerben
Re: alternatief voor de Barnett koppelingveer
gerben termignoni schreef:Rebel,
Als ik tussen de regels en komma's doorlees dan ben je naast een bigbore, dubbele HSR en een zelfgemaakte uitlaat nog meer van plan...?
Ik heb begrepen dat er starrijders zijn die iets meer pit in hun bike willen hebben vandaar de tip.
Hoogcompressiezuigers, dynatek 3000 en een warriorkoppelingveer in combinatie met dikkere startkabels kosten ongeveer 600 euri aan onderdelen en maken je bike 20 pk en 20 NM sterker..
Eenzelfde bedrag kost ook een hypercharger en longshots en die leveren echt geen 20 pk op........ (en die hebben de meesten toch al op hun bike geschroefd)
Gerben
Nou Gerben. ik laat het nog even bij de BigBore etc etc, maar .... toch nog even een kleinigheidje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M7THFU6G.jpg
Ben alleen nog bezig de manifold te veranderen.
Wel ontzettend mooi spul van Rivera
http://www.customchrome.com
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm