uitlaatsysteem vervangen

Technische vragen over alles wat met performance te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gertjan jongejan
Gast
Reactions:

uitlaatsysteem vervangen

Bericht door gertjan jongejan »

http://www.starmotorcycles.com/assets/s ... _62555.jpg ik heb op deze bovenstande site een foto van een uitlaat gezien is er misschien iemand die weet wat voor merk en of typehetis ben namelijk wel geintreseerd in dit model groetjes Gertjan Jongejan
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door Stosh »

Deze pijp heb ik nog niet eerder gezien, maar hij lijkt op de 2 in 1 van roadburner!

Je hebt ook 2 in 1 van cobra en vance & hines
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
gertjan jongejan
Gast
Reactions:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door gertjan jongejan »

Bedankt voor je berichtje op de site van cobra stond een leuk model heeft er iemand ervaring met dit merk en hoe kan je het beste een uitlaal bestellen groetje gertjan
Gebruikersavatar
gerben termignoni
Gast
Reactions:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door gerben termignoni »

Ha Gertjan,

Ik heb geen ervaringen met Cobra, volgens mij rijden er wel een paar midnights met cobra uitlaten, ik heb deze bekeken en vond ze er goed afgewerkt uitzien, hoe ze presteren weet ik niet, echter een twee in een uitlaat doet het zowiezo goed onder een wildstar.

Bestellen kun je ze via Hellriser.

Gerben
Gebruikersavatar
gertjan jongejan
Gast
Reactions:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door gertjan jongejan »

Ik heb op de site gekeken en heb wat dingen gezien die ik wil bestellen kan iemand mij vertellen hoe dat werkt ps bedankt voor de info zover groetjes gertjan
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door Stosh »

Bij Hellriser kan je middels je creditcard veilig bestellen dit omdat wij als Wildstarfans geen onbekenden zijn en prima contact hebben met deze zaak. Als Hellriser alle items op voorraad heeft wordt de verzending naar je toe verzonden. Over de aangekochte artikelen moet je nog wel BTW, invoerrechten en inklaringskosten betalen. Voor meer informatie hierover staat er nog een uitgebreid topic op het forum.
Let wel dat de verzendkosten van een uitlaatsysteem tussen de 150 en de 200 dollar kunnen bedragen.

Ik heb dit jaar ook een nieuwe 2 in 1 uitlaat gekocht van V & H ( pro-pipe HS ) maar in Nederland bij een zaak besteld.
Ik heb betaald € 485,00 dit vond ik een prima prijs en voor mij een reden om hem niet in de USA te bestellen.
Had ik dat wel gedaan dan was ik in dollars aankoop 404,95, verzenden 175,00 met daar bovenop nog eens invoerrechten, btw, en inklaringskosten niet echt veel goedkoper uitgeweest. Maar jammer genoeg kan je niet elk merk uitlaat in Nederland bestellen of kopen en moet je het toch in de USA bestellen.
Maar goed, dit is mijn idee en mijn ervaring. :27:

Suc6 :24:
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
gertjan jongejan
Gast
Reactions:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door gertjan jongejan »

Ben op zoek naar een uitlaat van Cobra en een luchtfilter van Kuryakin is dit misschien leverbaar bij deze motorzaak en zo ja wat is het adres groetjes Gertjan
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door Stosh »

Stuur ze gewoon een mailtje dan weet je het zo!

http://www.haveanicehd.com/
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
gertjan jongejan
Gast
Reactions:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door gertjan jongejan »

hier nog en berichtje het was wel een uitzoekerij maar het is dan toch gelukt om een uitlaat en een luchtfilter te bestellen via een kenis die veel met Harley doet omdat ik afgelopen zaterdag pas beseld heb heb ik niet erder gereageerd als ik de uitlaat en het filter heb gemonterd dan de motor laten afstellen en dan lekker sturen ik heb gehoord dat er in Goes een motor zaak is die het afstellen kan doen weet imand hier een telefoon nummer van alvast bedankt voor de goeie raad groetjes gertjan
Gebruikersavatar
gerben termignoni
Gast
Reactions:

Re: uitlaatsysteem vervangen

Bericht door gerben termignoni »

gertjan jongejan schreef:hier nog en berichtje het was wel een uitzoekerij maar het is dan toch gelukt om een uitlaat en een luchtfilter te bestellen via een kenis die veel met Harley doet omdat ik afgelopen zaterdag pas beseld heb heb ik niet erder gereageerd als ik de uitlaat en het filter heb gemonterd dan de motor laten afstellen en dan lekker sturen ik heb gehoord dat er in Goes een motor zaak is die het afstellen kan doen weet imand hier een telefoon nummer van alvast bedankt voor de goeie raad groetjes gertjan
Ik denk dat je Ruud Fredriks bedoelt.

http://www.tovami.com/

Succes
Gerben
Plaats reactie