Als 20 peekaa erbij niet meer voelbaar is dan ben je aan het afstompen :lol:
Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Ha Wilco,
Dat is effe een verschil
49 pk op het achterwiel is zo ongeveer standaard. 69 pk is zo ongeveer het maximaal haalbare met een redelijk standaard bike.
Ze hebben daar in Goes prima werk afgeleverd. complimenten
Gerben
Dat is effe een verschil
49 pk op het achterwiel is zo ongeveer standaard. 69 pk is zo ongeveer het maximaal haalbare met een redelijk standaard bike.
Ze hebben daar in Goes prima werk afgeleverd. complimenten
Gerben
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Wilco,
Dat ziet er top uit. Ongeveer dezelfde waarden als wat ik er uit heb weten te halen.
Wat mij wel opvalt is de lage topsnelheid van 155 km/u.
Of is dat de 4e versnelling?
Heb je al een geflowd inlaat spruitstuk?
Dat ziet er top uit. Ongeveer dezelfde waarden als wat ik er uit heb weten te halen.
Wat mij wel opvalt is de lage topsnelheid van 155 km/u.
Of is dat de 4e versnelling?
Heb je al een geflowd inlaat spruitstuk?
0
SREU#0121
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Ik heb geen geflowd inlaat spruitstuk !!
Ik weet niet eens wat dat is ?? :huh:
Maar v.w.b. de snelheid, dat is de snelheid waarop het maximale vermogen eruit gegooid wordt !
Dat wil dus niet zeggen dat dat dan ook de topsnelheid is!
Net zoals dat een bepaald vermogen bij een bepaald toerental gehaald wordt, wil dat ook niet zeggen dat dat dan ook gelijk het maximaal haalbare toerental is!!
Ik zag de snelheidsmeter op de testbank over de 170 km/pu komen, dus dat zal wel meer richting z'n topsnelheid liggen!
Al maakt mij dat niets uit, ik rij zelden of nooit sneller dan 110 / 120 km/pu!!
Als ik zou willen blazen over het asfalt, had ik wel zo'n tupperwarebak gekocht ipv een Cruiser !! heheheheh
Nee, hard rijden is VVT !!!
Maar vertel me wel nog ff wat of dat zo'n geflowd inlaat spruitstuk is !!??
Je hebt me nl. wel nieuwsgierig gemaakt !!
Grtzzz,
Wilco.
Ik weet niet eens wat dat is ?? :huh:
Maar v.w.b. de snelheid, dat is de snelheid waarop het maximale vermogen eruit gegooid wordt !
Dat wil dus niet zeggen dat dat dan ook de topsnelheid is!
Net zoals dat een bepaald vermogen bij een bepaald toerental gehaald wordt, wil dat ook niet zeggen dat dat dan ook gelijk het maximaal haalbare toerental is!!
Ik zag de snelheidsmeter op de testbank over de 170 km/pu komen, dus dat zal wel meer richting z'n topsnelheid liggen!
Al maakt mij dat niets uit, ik rij zelden of nooit sneller dan 110 / 120 km/pu!!
Als ik zou willen blazen over het asfalt, had ik wel zo'n tupperwarebak gekocht ipv een Cruiser !! heheheheh
Nee, hard rijden is VVT !!!
Maar vertel me wel nog ff wat of dat zo'n geflowd inlaat spruitstuk is !!??
Je hebt me nl. wel nieuwsgierig gemaakt !!
Grtzzz,
Wilco.
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Heb ik je al verteld knul...........Wilco schreef:Ik heb geen geflowd inlaat spruitstuk !!
Ik weet niet eens wat dat is ?? :huh:
Maar vertel me wel nog ff wat of dat zo'n geflowd inlaat spruitstuk is !!??
Je hebt me nl. wel nieuwsgierig gemaakt !!
deze dus (het zwarte ding, niet de koperen ring op de voorgrond)
en deze heb je ook nog niet
Gaat je toch weer zo'n 12 peekaa opleveren
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Koewanta Costa ???Knaks schreef:Heb ik je al verteld knul...........Wilco schreef:Ik heb geen geflowd inlaat spruitstuk !!
Ik weet niet eens wat dat is ?? :huh:
Maar vertel me wel nog ff wat of dat zo'n geflowd inlaat spruitstuk is !!??
Je hebt me nl. wel nieuwsgierig gemaakt !!
deze dus (het zwarte ding, niet de koperen ring op de voorgrond)
en deze heb je ook nog niet
Gaat je toch weer zo'n 12 peekaa opleveren
Grtzzz,
Wilco
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Voor 400 euri bij elkaar kom je een heel eind.......
das 100 euri per maand (want we liggen toch 4 maanden stil)
das 100 euri per maand (want we liggen toch 4 maanden stil)
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Als ik bedenk hoe hij nu rijdt, met die 70 peekaas, dan ga ik mijn volgende uitgave van +100 eurie liever besteden aan de Barnett koppeling met de Keramische koppelingsplaten.
Ik het grijze verleden met mijn getunende VMaXXen ook altijd gereden met de Barnett, niets dan goede ervaringen ermee, dus ik wil de Barnett graag terug, nu op mijn WildStar!!
Maar wie weet, er komen nog vele werkdagen, en wat je daarmee verdient, is errug snel om te zetten in mooie spullen voor de Star.
Ik bedoel, eten kopen kan altijd nog wel een keer!!
Daarom heb ik momenteel ook van die ingevallen wangetjes!! Hehehehehehe.
Grtzzz,
Wilco.
Ik het grijze verleden met mijn getunende VMaXXen ook altijd gereden met de Barnett, niets dan goede ervaringen ermee, dus ik wil de Barnett graag terug, nu op mijn WildStar!!
Maar wie weet, er komen nog vele werkdagen, en wat je daarmee verdient, is errug snel om te zetten in mooie spullen voor de Star.
Ik bedoel, eten kopen kan altijd nog wel een keer!!
Daarom heb ik momenteel ook van die ingevallen wangetjes!! Hehehehehehe.
Grtzzz,
Wilco.
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
12 peekaa?
Das wel heel veel extra Knaks... Ben je daar zeker van?
Ik heb namelijk beide gemonteerd maar heb nou niet de indruk dat ik daar een enorme klapper mee gemaakt heb.
12 PK zou een winst zijn van ruim 20% t.o.v. origineel en zou dus wel behoorlijk merkbaar moeten zijn.
Das wel heel veel extra Knaks... Ben je daar zeker van?
Ik heb namelijk beide gemonteerd maar heb nou niet de indruk dat ik daar een enorme klapper mee gemaakt heb.
12 PK zou een winst zijn van ruim 20% t.o.v. origineel en zou dus wel behoorlijk merkbaar moeten zijn.
0
SREU#0121
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Wilco schreef:Als ik bedenk hoe hij nu rijdt, met die 70 peekaas, dan ga ik mijn volgende uitgave van +100 eurie liever besteden aan de Barnett koppeling met de Keramische koppelingsplaten.
Ik het grijze verleden met mijn getunende VMaXXen ook altijd gereden met de Barnett, niets dan goede ervaringen ermee, dus ik wil de Barnett graag terug, nu op mijn WildStar!!
Maar wie weet, er komen nog vele werkdagen, en wat je daarmee verdient, is errug snel om te zetten in mooie spullen voor de Star.
Ik bedoel, eten kopen kan altijd nog wel een keer!!
Daarom heb ik momenteel ook van die ingevallen wangetjes!! Hehehehehehe.
Grtzzz,
Wilco.
Ha Wilco,
Altijd goed als iemand meer pit in zijn wildstar wil, ik ben er ook wel een voorstander van
Mischien een tip om iets minder centjes uit te geven:
Laat je koppeling orgineel, vervang hooguit de koppelingsveer voor die van een Warrior, wordt je koppeling een stuk sterker van voor 65 Euri.. (zelfs sterk genoeg om een hoogcompressiekit te kunnen bedwingen)
Je inlaatspruitstuk demonteer, flow en monteer ik voor je voor 25 euro (materiaal, en pakkingen zijn helaas niet gratis)
Bestel geen Yamaha Speedstar module deze is alleen geschikt voor stage 3 of meer (begrenzer ligt op 5500 rpm)
Bestel de dynatek 3000, deze is instelbaar en kost iets minder.
Gerben
Een geflowed spruitstuk geeft je wel iets meer vermogen, 12 pk betwijfel ik, je wilde reageert wel een stuk beter op het gas.